Ombudsmana ČEZ v 1. pololetí oslovilo 342 zákazníků

12.08.2015 18:05 | Zprávy

Celkem 342 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v prvním pololetí letošního roku Ombudsman ČEZ. Za oprávněné označil celkem 26 podání a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby zákazníkovi vyhověla. Nejvíce reklamací se týkalo měření množství odebrané elektřiny. Za téměř 6 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ více než 3600 podnětů.

Ombudsmana ČEZ v 1. pololetí oslovilo 342 zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Ombudsman Skupiny ČEZ, který před téměř šesti lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, obdržel za první pololetí roku 2015 celkem 342 podnětů nespokojených klientů. Ombudsman znovu přezkoumává případy klientů, kteří nebyli spokojeni s vyřízením své stížnosti či reklamace již dříve podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. Zájem o jeho služby je značný, dosud ho kontaktovalo celkem 3623 zákazníků.

„Za celou dobu existence mého týmu jsme vyhověli zákazníkům ve 354 případech. Průběžně zaznamenáváme jak rostoucí důvěru, tak i informovanost klientů o roli ombudsmana v rámci celkového zákaznického servisu Skupiny ČEZ,“ rekapituluje Josef Sedlák, Ombudsman ČEZ.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Podle vás jsme se stali kolonií, řízenou z Bruselu.

Mě by zajímalo, k čemu vůbec volíme vás europoslance, když nedokážete hájit v EU zájmy občanů, kteří vás volí a necháte z nás dělat kolonii a páté kolo u vozu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ERÚ: Spotřebitelé v energetice mají nová práva

11:27 ERÚ: Spotřebitelé v energetice mají nová práva

Novela energetického zákona (Lex OZE III) posiluje od 1. srpna 2025 práva spotřebitelů v energetice.