Ombudsmana ČEZ v 1. pololetí oslovilo 342 zákazníků

12.08.2015 18:05 | Zprávy

Celkem 342 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v prvním pololetí letošního roku Ombudsman ČEZ. Za oprávněné označil celkem 26 podání a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby zákazníkovi vyhověla. Nejvíce reklamací se týkalo měření množství odebrané elektřiny. Za téměř 6 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ více než 3600 podnětů.

Ombudsmana ČEZ v 1. pololetí oslovilo 342 zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Ombudsman Skupiny ČEZ, který před téměř šesti lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, obdržel za první pololetí roku 2015 celkem 342 podnětů nespokojených klientů. Ombudsman znovu přezkoumává případy klientů, kteří nebyli spokojeni s vyřízením své stížnosti či reklamace již dříve podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. Zájem o jeho služby je značný, dosud ho kontaktovalo celkem 3623 zákazníků.

„Za celou dobu existence mého týmu jsme vyhověli zákazníkům ve 354 případech. Průběžně zaznamenáváme jak rostoucí důvěru, tak i informovanost klientů o roli ombudsmana v rámci celkového zákaznického servisu Skupiny ČEZ,“ rekapituluje Josef Sedlák, Ombudsman ČEZ.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Radek Koten byl položen dotaz

Trafiky

Dobrý den, zajímá mě, jestli bude SPD do vlády nominovat své lidi, kteří neuspěli ve volbách, což bohužel dělají všichni a vytváří se tak podle mě trafiky za peníze nás všech? Nebo budete lepší a neuděláte to?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústecký kraj nabízí svezení vlaky budoucnosti

22:31 Ústecký kraj nabízí svezení vlaky budoucnosti

Unikátní příležitost projet se železničním vozidlem budoucnosti, elektrickou bateriovou jednotkou (B…