Výsledné architektonické řešení budovy moderního obchodního centra s prodejní plochou 14 800 m² vzešlo z architektonického ateliéru PROJEKTSTUDIO. Už na první pohled je nejvýraznějším prvkem samotný vnější plášť objektu, na kterém se střídají barevné kazety v bílých a šedých odstínech, doplněné o panely ve zlatém metalickém odstínu. „Kombinací těchto barev vznikla graficky rozmanitá fasáda, jejíž celkový dojem ještě podtrhne speciální osvětlení, které společně s barevnými kazetami bude gradovat směrem k výrazným skleněným vstupům do centra.“ vysvětluje záměr architekt Petr Kundrát a dodává: „Samotný obvodový plášť je navržený v designovém provedení Ruukki Forma, což je speciální fasádní systém, který díky vysoké vzduchotěsnosti základní konstrukce panelů vytvoří až 20% úsporu energetických nákladů.“
Vnitřní dispozici budovy tvoří obvodová pasáž s prodejnami po obou jejích stranách doplněná o relaxační zóny. Moderní a svěží vzhled pasáže dotváří zajímavě řešené děrované podhledy s prosklenými pásovými světlíky, které zde zajistí dostatek denního světla. Přímo na pasáž navazuje prostor foodcourtu, vybavený nábytkem s odlehčeným elegantním designem. Celý prostor pasáže dále doplní interiérová zeleň. V podzemních prostorách bude k dispozici motoristům velkokapacitní parkoviště pro 600 osobních vozů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva