Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně

28.01.2014 10:20 | Zprávy

Thomas Owsianski bude řídit implementaci růstové strategie značky ŠKODA na důležitém automobilovém trhu v Číně.

Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Thomas Owsianski (46) bude od 1. února 2014 ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen. V této pozici bude řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu.

Thomas Owsianski získal mnoho mezinárodních zkušeností v automobilovém průmyslu, zastával řadu manažerských pozic v oblasti marketingu a prodeje. Od prosince 2012 do současnosti řídil globální marketingové aktivity značky ŠKODA.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Škoda auto

autor: Tisková zpráva

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Nově navrhované masové sledování občanů EU

Dobrý den, zajímal by mě Váš postoj vůči návrhu Evropské Unie zvaný ChatControl, který by znamenal plošné šmírování každé odeslané soukromé zprávy, souborů, a jejich případné okamžité nahlášení policii. Samozřejmě jsou jako odůvodnění zneužívány naše děti, zítra terorismus a kdo ví, co příští rok. D...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČNB: V ČR přibývá případů neoprávněného přijímání vkladů od veřejnosti. Sankce budou přísnější

7:09 ČNB: V ČR přibývá případů neoprávněného přijímání vkladů od veřejnosti. Sankce budou přísnější

Vklady od veřejnosti mohou v ČR přijímat pouze banky či subjekty s příslušným oprávněním. Česká náro…