Thomas Owsianski (46) bude od 1. února 2014 ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen. V této pozici bude řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu.
Thomas Owsianski získal mnoho mezinárodních zkušeností v automobilovém průmyslu, zastával řadu manažerských pozic v oblasti marketingu a prodeje. Od prosince 2012 do současnosti řídil globální marketingové aktivity značky ŠKODA.
„Skutečnost, že náš vrcholový marketingový manažer přebírá odpovědnost za prodej a marketing v Číně, ukazuje důležitost tohoto trhu pro naši společnost,“ říká předseda představenstva ŠKODA AUTO, Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.
Owsianski navazuje na práci Paula Willise, který bude působit v pozici Managing Director Volkswagen Group ve Velké Británii.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva