Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně

28.01.2014 10:20 | Zprávy

Thomas Owsianski bude řídit implementaci růstové strategie značky ŠKODA na důležitém automobilovém trhu v Číně.

Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Thomas Owsianski (46) bude od 1. února 2014 ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen. V této pozici bude řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu.

Thomas Owsianski získal mnoho mezinárodních zkušeností v automobilovém průmyslu, zastával řadu manažerských pozic v oblasti marketingu a prodeje. Od prosince 2012 do současnosti řídil globální marketingové aktivity značky ŠKODA.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo dopravy: Nová filmová soutěž dává šanci mladým

22:03 Ministerstvo dopravy: Nová filmová soutěž dává šanci mladým

Česká cesta do vesmíru dostává nový rozměr, a to kreativní a filmový.