Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně

28.01.2014 10:20 | Zprávy

Thomas Owsianski bude řídit implementaci růstové strategie značky ŠKODA na důležitém automobilovém trhu v Číně.

Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Thomas Owsianski (46) bude od 1. února 2014 ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen. V této pozici bude řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu.

Thomas Owsianski získal mnoho mezinárodních zkušeností v automobilovém průmyslu, zastával řadu manažerských pozic v oblasti marketingu a prodeje. Od prosince 2012 do současnosti řídil globální marketingové aktivity značky ŠKODA.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Co přesně byste nyní udělal jinak?

V čem jste podle vás byli málo odvážní? A nemyslíte, že řadu voličů mohl odradit i ten váš boj s dezinformacemi, za který jste schovávali podle mě spíše jen snahu umlčet jiný názor? Nebo jinak, co jste udělali pro svobodu slova, a proto, aby se lidé nebáli říkat své názory nahlas, což se děje?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Přirozená obnova a výchova porostů

19:28 Lesy ČR: Přirozená obnova a výchova porostů

Zdravé a odolné lesy obnovované s účelným využitím semen a plodů mateřských dřevin patří k naplněným…