Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně

28.01.2014 10:20

Thomas Owsianski bude řídit implementaci růstové strategie značky ŠKODA na důležitém automobilovém trhu v Číně.

Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Thomas Owsianski (46) bude od 1. února 2014 ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen. V této pozici bude řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu.

Thomas Owsianski získal mnoho mezinárodních zkušeností v automobilovém průmyslu, zastával řadu manažerských pozic v oblasti marketingu a prodeje. Od prosince 2012 do současnosti řídil globální marketingové aktivity značky ŠKODA.

„Skutečnost, že náš vrcholový marketingový manažer přebírá odpovědnost za prodej a marketing v Číně, ukazuje důležitost tohoto trhu pro naši společnost,“ říká předseda představenstva ŠKODA AUTO, Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.

Owsianski navazuje na práci Paula Willise, který bude působit v pozici Managing Director Volkswagen Group ve Velké Británii.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Dobrý den, pane Okamuro,

je SPD ochotná ke spolupráci, příp. k vytvoření koalice s KSČM pro parlamentní volby v příštím roce? Děkuji.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS ČR: Jak se hasiči připravují na vodáckou sezónu

16:46 HZS ČR: Jak se hasiči připravují na vodáckou sezónu

Ve dnech 6. a 7. května uspořádal HZS Královéhradeckého kraje ve spolupráci s MV – GŘ HZS ČR instruk…