Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně

28.01.2014 10:20 | Zprávy

Thomas Owsianski bude řídit implementaci růstové strategie značky ŠKODA na důležitém automobilovém trhu v Číně.

Owsianski bude novým ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA v Číně
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Thomas Owsianski (46) bude od 1. února 2014 ředitelem marketingu a prodeje značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen. V této pozici bude řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu.

Thomas Owsianski získal mnoho mezinárodních zkušeností v automobilovém průmyslu, zastával řadu manažerských pozic v oblasti marketingu a prodeje. Od prosince 2012 do současnosti řídil globální marketingové aktivity značky ŠKODA.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Škoda auto

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Záhada daru

Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pražská strojírna dál dodává výhybky do Melbourne v Austrálii

13:21 Pražská strojírna dál dodává výhybky do Melbourne v Austrálii

Pražská strojírna dodává tramvajové výměny, výhybky, křižovatky a výhybkové přestavníky do Melbourne…