Obdobný postup počátkem prosince schválila krajská rada. Kraj bude nadále jednat o uzavření konkrétní smlouvy s těmito dopravci, přičemž Leo Express Tenders by na základě své nabídky zajišťoval železniční provoz na tratích 024 a 025 včetně přesahu na území Olomouckého kraje, České dráhy pak na zbývajících tratích včetně mezikrajských spojů.
„Považuji za důležité, že tento postup byl projednán krajským zastupitelstvem, jelikož jedná o rozhodnutí, které ovlivní podobu regionální železniční dopravy na dalších deset let. Ačkoliv jsme tento krok učinit nemuseli, chtěli jsme všem kolegům dát možnost vyjádřit se k návrhu krajské rady, která toto téma projednávala počátkem prosince,“ uvedl hejtman Martin Netolický. Ten v rámci jednání krajských zastupitelů zopakoval základní informace týkající se právě tohoto postupu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
doprava , kraj Pardubický , železnice , TZ
autor: komerční tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
Přesně před rokem se na obrazovkách TV Prima objevil nový dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi…
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024