Pardubický kraj tak pokračuje v jednáních s železničními dopravci o podmínkách pro zajištění dopravní obslužnosti po roce 2018 na dalších deset let.
„Oslovili jsme tři společnosti a České dráhy jsou jedním z uchazečů na zajištění železniční dopravní obslužnosti v našem kraji po roce 2018. Proto stejně jako s dalším zájemcem jednáme mimo jiné o zajištění obnovy vozového parku v příštích deseti letech. Chceme cestujícím v našem kraji zajistit komfortnější cestování, které odpovídá 21. století, jelikož doba jde velmi rychle dopředu a železnice nesmí v technickém pokroku zaostávat. Je nutné stanovit tratě, kterých se musí obnova týkat prioritně, abychom měli jistotu, že se nejvytíženější spoje dočkají obnovy jako první a následně bude pokračováno i na další tratě,“ uvedl hejtman Martin Netolický.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva
Dohoda o clech
Nemyslíte, že dohoda o clech mezi EU a USA opět jen ukázala na to, jak je vlastně EU slabá a neschopná? Vždyť podle mě je výhodná jen pro jednu stranu a EU to teda není. Nemyslíte, že místo těch věčných nařízení, které nám jen komplikují a zdražují život, byste se nad sebou jako politici, co v EU se...
Další články z rubriky

10:17 Ministerstvo obrany: Servis tanků Leopard 2A4 zajistí Rheinmetall
O servis tanků Leopard 2A4 se bude starat společnost Rheinmetall Landsysteme GmbH.
- 7:23 Lesy ČR: Pololetní hospodářský výsledek je o 384 milionů vyšší než loni
- 22:03 Policie ČR: Umíte se orientovat v neznámém terénu?
- 19:15 NP Šumava: Vlci pravděpodobně unikli z výběhu v Srní
- 16:08 ÚVN: Nedostatek dárců krve pomáhají řešit i výjezdové odběry
- 13:21 Hospodářská komora: Pět kroků pro férovější podnikání v gastronomii