Videa je možné najít na www.shopcamp.cz u každého z přednášejících pod ikonkou YouTube. Případně všechny přímo přes kanál ShopCamp na YouTube. A pokud je chcete pohromadě na jednom místě, můžete využít souhrnný článek: Jaký byl ShopCamp? Podívejte se sami na našem blogu.
Kompletní prezentace najdete na Shopcamp 2014 na SlideShare a v řadě případů je zřejmé, že bez vyslechnutí unikátních vystoupení přednášejících není možné získat kompletní informace. Co hlavně, bez videí přijdete o některé velmi osobitá a originální vystoupení.
Co například stojí za nastudová a zhlédnuti
David Grudl zakončoval ShopCamp s tématem “Jak to nepo¬…kazit v cílové rovince” a na Twitteru zaznělo, že jde o “legendární přednášku aneb programátoři jsou arogantní hajzlíci”. Právě jeho přednáška prozatím na YouTube, co se počtu zhlédnutí týče, vede.
Jan Penkala z ACOMWARE hovořil na téma STOP mass mailům! Nastartujme inteligentní emailing. Věnoval se v ní hlavně tomu, že dnes e-shopy příliš neumí pracovat s vlastními databázemi a spíše se věnují hromadnému obesílání kupujících, než práci s nákupními daty a tvorbě na míru šitých oslovení.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.




