Plzeňský Prazdroj: Zájem o míchané nápoje z piva v PET balení stoupá

17.06.2013 9:42

Zájem o nápoje v PET balení v uplynulých létech stoupnul.

Plzeňský Prazdroj: Zájem o míchané nápoje z piva v PET balení stoupá
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Tento trend se týká i míchaných nápojů z piva. Taky Gambrinus Ochucený je od června na českém trhu k dostání nejen v tradičních půllitrových plechovkách, ale i v praktických 1,5litrových PET lahvích. V této moderní a stále žádanější formě obalu budou k dostání všechny tři příchutě - Limetka & Bezinka, Řízný citrón i letošní novinka Šťavnatý grep.
 
Praktické po všech stránkách
 
V posledních několika letech obliba nápojů v PET balení mezi zákazníky výrazně vzrostla. V segmentu míchaných nápojů z piva představuje toto balení 15 % prodaného objemu, zatímco ještě před rokem to bylo pouze 7 % (leden-květen 2013 vs. stejné období loňského roku, moderní trh, zdroj: Nielsen). Spotřebitelé na nich hodnotí kladně především jejich praktičnost, která jim poskytuje určitý komfort při konzumaci. „PET lahve jsou lehké, pevné a opakovatelně uzavíratelné. Češi jednoduše vnímají jejich přednosti, i proto jejich podíl na trhu každoročně stoupá," říká marketingový manažer značky Gambrinus Miroslav Peichl. Nové balení by mělo přispět i k dalšímu nárůstu zájmu o míchané nápoje z piva Gambrinus, které zákazníci vyhledávají především díky jeho příjemné chuti a složení. „Spotřebitelé oceňují, že kromě charakteristické, příjemně sladěné chuti tradičního a oblíbeného piva Gambrinus s ovocnou šťávou v nízkoalkoholickém nápoji nekupují žádná umělá sladidla ani konzervanty,“ dodává Peichl. Doporučená maloobchodní cena jedné PET lahve s Gambrinusem Ochuceným činí 42,90 Kč.
 
Gambrinus Ochucený u zákazníků boduje
 
V průběhu léta 2012 dosáhla kategorie míchaných nápojů z piva 10% podílu na celkovém pivním trhu a v tomto ohledu se stala nejrychleji rostoucím pivním segmentem. „Gambrinus Ochucený se od představení první novinky etabloval mezi tři nejvyhledávanější produkty na trhu v segmentu míchaných nápojů z piva. Osvědčila se nám sázka na citrusové plody, které jsou mezi jinými příchutěmi zdaleka nejoblíbenější,“ oznamuje Peichl. Varianty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón v plechovkovém balení uspěly také v prestižním spotřebitelském průzkumu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013 v kategorii ochucených piv. V konkurenci mnoha jiných značek získaly tyto produkty od 4 000 respondentů nejvíce hlasů a staly se nejoblíbenějšími novinkami minulého roku. Od letošního března k nim přibyla další chuťová varianta citrusového základu – Gambrinus Šťavnatý grep.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ číslo týdne: 30

19:02 ČEZ číslo týdne: 30

30 zemí světa staví, plánuje nebo projektuje jaderné reaktory.