Klienti Generali zatím nahlásili minimum škod. Počet ale bezesporu poroste s každým dalším dnem. Upřesnění můžeme očekávat nejdříve ve středu, podrobnější statistiky pak počátkem příštího týdne. Vzhledem k období dovolených lze předpokládat, že o řadě škod nemají lidé dosud tušení, protože se například nacházejí na dovolené mimo republiku. Navíc podle letitých zkušeností hlásí klienti škody způsobené řáděním přírodních živlů s tří a vícedenním zpožděním. Je-li například zatopený sklep, je nutné počkat, až voda opadne a teprve poté je možné začít sčítat škody. Mobilní technici Generali jsou v terénu, monitorují situaci a pomáhají klientům s registrací škod. S likvidátory pojistné události je současně možné dohodnout vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění.
Mezi prvními nahlášenými škodami dominují zatopené sklepy, garáže či přízemní podlaží, poškozené střechy či škody na motorových vozidlech způsobené především popadanými větvemi ze stromů, které nevydržely nápor silného větru. Výjimkou nejsou ani škody způsobené krupobitím a dále přímými či nepřímými údery blesků. Do celkových čísel mohou ještě výrazně promluvit také zemědělské škody.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali