Velké škody teprve přijdou, až velká voda opadne. Celkově by povodeň mohla klientům Generali způsobit na 2000 škod za 200 milionů korun. Konečný účet mohou ještě výrazně ovlivnit oblasti, kde se kulminace vodních toků teprve očekává. Mobilní technici a likvidátoři pojišťovny Generali jsou v pohotovosti v podstatě od čtvrtka minulého týdne, kdy na území ČR začalo výrazně pršet. Na místech, kde to situace již umožnuje, pomáhají postiženým povodní s registrací škod. V případě potřeby aktivně nabízejí výplaty záloh na pojistná plnění. Desítky již nahlášených škod byly zlikvidovány a lidem byly poukázány peníze na účet.
Počet příchozích hovorů a e-mailů včera vzrost o desítky procent. Lidé mohou hlásit škody nejen po telefonu 844 188 188, ale také přes internet na www.generali.cz. Již v průběhu víkendu se kontaktní centrum připravovalo na mimořádná opatření včetně posílení stavu operátorů, abychom v průběhu týdne mohli přednostně odbavovat všechna hlášení, která souvisejí s povodněmi. Podle vývoje situace budou případně zavedeny mimořádné víkendové směny.
Kromě tradičních komunikačních kanálů používáme pro komunikaci s klienty také sociální sítě Twitter a Facebook.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali