Telefonické dotazy mohou lidé volat na číslo 952 222 222 v pracovních dnech od 8 do 18 hodin. Nejvíce otázek se týká zdravotní tematiky, tedy především nároku klientů na zdravotní péči. Dalším frekventovaným okruhem jsou dotazy spadající do oblasti zdravotního pojištění a jeho plateb, a to jak z pohledu jednotlivých klientů, tak firem.
Ani po 18. hodině ale nezůstanou klienti VZP, kteří potřebují urgentní radu, na holičkách. Na facebookovém profilu VZP jsou operátorky připraveny odpovídat prakticky 24 hodin denně. Na dotazy reagují v průměru do 5 minut, takže facebooková stránka přinesla pojišťovně oficiální ohodnocení dobře komunikující instituce. Mimo jiné i díky tomu už za rok fungování získal profil VZP 15,5 tisíce fanoušků.
Kromě výše uvedených možností komunikace „na dálku“ mohou samozřejmě klienti VZP využívat také více než 180 poboček pojišťovny po celé republice. Žádná jiná pojišťovna se tomuto číslu ani neblíží – nikdo z klientů VZP tak na rozdíl od pojištěnců konkurence nemusí jezdit na pobočku do jiného okresu či dokonce kraje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: VZP