Prezentace zboží prostřednictvím 3D a 360° fotografií zákazníky přiláká i udrží

18.12.2014 8:51 | Zprávy

Jednu z hlavních výhod kamenných prodejen před e-shopy představuje fyzická prezentace nabízeného zboží. Zákazníci si jej totiž mohou důkladně prohlédnout a osahat. Taková návštěva v obchodě přesto mnohdy končí objednávkou stejného produktu přes internet.

Prezentace zboží prostřednictvím 3D a 360° fotografií zákazníky přiláká i udrží
Foto: kr-stredocesky.cz
Popisek: Počítač

S využitím nejmodernějších fotografických technologií přitom mohou e-shopy ušetřit svým zákazníkům zbytečnou cestu do prodejny a vystavovat své produkty formou, která bude vizuálně atraktivní a zároveň dostatečně vypovídající. Klíčem k úspěchu jsou 3D a 360° fotografie, které přiblíží vybrané zboží do všech detailů. Ačkoliv není pořízení takových snímků technicky složité, je dobré se držet několika pravidel, které uvádíme v následujícím článku.

Zvolte si vhodné produkty

Prezentace zboží na internetu formou 3D a 360° fotografií je vhodná zejména u předmětů, které před nákupem vyžadují opravdu důkladnější prozkoumání. Může jít například o oblečení, módní doplňky nebo třeba elektroniku. Zde je důležité, aby si zákazníci mohli prohlédnout zboží ze všech stran, přiblížit si jeho detaily a mít možnost posoudit jeho vizuální vlastnosti. V tomto případě mají 3D a 360° fotografie daleko větší význam než série klasických snímků, které jsou navíc často dostupné jen v nízkém rozlišení postrádajícím detaily. Naopak prostorovými fotografiemi není nutné opatřit předměty denní potřeby, které každý důvěrně zná. U tohoto typu zboží postačí kvalitní produktová fotografie a textový popisek obsahující jeho všechny důležité parametry.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Jste hrdý na to, že nemáte nic společného s koalicí SPOLU

A na to, že kandidujete se SPD hrdý jste? Já měl vždy za to, že jste spíš pravicový a nepopulističtí, což SPD není. A když jste tak hrdý na to, že jste Svobodní, jak si vysvětlujete, že strana sama má tak málo voličů a nepřekračujete sami 5% hranici?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Uhlík jako příležitost, ne problém. Lesy ČR zahajují unikátní projekt

13:21 Uhlík jako příležitost, ne problém. Lesy ČR zahajují unikátní projekt

Strategický projekt, jehož cílem je zvýšit schopnost lesů vázat atmosférický uhlík, zahajují Lesy ČR…