S využitím nejmodernějších fotografických technologií přitom mohou e-shopy ušetřit svým zákazníkům zbytečnou cestu do prodejny a vystavovat své produkty formou, která bude vizuálně atraktivní a zároveň dostatečně vypovídající. Klíčem k úspěchu jsou 3D a 360° fotografie, které přiblíží vybrané zboží do všech detailů. Ačkoliv není pořízení takových snímků technicky složité, je dobré se držet několika pravidel, které uvádíme v následujícím článku.
Zvolte si vhodné produkty
Prezentace zboží na internetu formou 3D a 360° fotografií je vhodná zejména u předmětů, které před nákupem vyžadují opravdu důkladnější prozkoumání. Může jít například o oblečení, módní doplňky nebo třeba elektroniku. Zde je důležité, aby si zákazníci mohli prohlédnout zboží ze všech stran, přiblížit si jeho detaily a mít možnost posoudit jeho vizuální vlastnosti. V tomto případě mají 3D a 360° fotografie daleko větší význam než série klasických snímků, které jsou navíc často dostupné jen v nízkém rozlišení postrádajícím detaily. Naopak prostorovými fotografiemi není nutné opatřit předměty denní potřeby, které každý důvěrně zná. U tohoto typu zboží postačí kvalitní produktová fotografie a textový popisek obsahující jeho všechny důležité parametry.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva