• Lion Communications s.r.o. – divize Saatchi & Saatchi Prague a CORE 4: nejvíce Zlatých pecek!
• SCHOLZ & FRIENDS získali Zlatou pecku a šek na 250.000 korun.
• Kreativita ze Slovenska: Slovenské agentury si odnášejí skoro polovinu Prima Zlatých pecek!
• Nejlepší herec v reklamě: 12.000 hlasujících odměnilo Josefa Poláška, Kohák se letos neprobojoval do první pětky.
• Trojboj na Vltavě: Prima Zlatá pecka + Noc reklamožroutů + Benátská noc TV Prima!
• Známe TOP 5 nejlepších herců v reklamě za rok 2015!
Nejlepší reklamní tvůrci i zadavatelé se sešli na 21. ročníku soutěže kreativity v reklamě opět v klubu Lávka. Hosté si mohli letos užít nejen vtipné slovní ekvilibristiky „zlatého“ moderátora večera Jakuba Koháka, ale i nekonečného nočního proudu projekce nejlepších světových reklam v Noci reklamožroutů, které diváky pohlcovaly paralelně v kinosále do pozdních ranních hodin. Letošní galavečer Prima Zlaté pecky nebyl ale zdaleka jen o reklamě: stovky hostů se přišly také pobavit. Někteří zavítali i na nedaleko kotvící salonní loď Nepomuk, kde pořádala partnerská TV Prima Benátskou noc.
Prima Zlatá pecka ocenila opět ty nejkreativnější reklamy
Prima Zlatá pecka je jedinou soutěží kreativity v reklamě, jejíž porotu tvoří vždy špičkové osobnosti z uměleckých a odborných oborů, bez nichž se kreativita v reklamě neobejde: Letos například režisér a držitel českých lvů F.A.Brabec, skladatel a dirigent Varhan Orchestrovič Bauer, herec a režisér Jiří Mádl, producent a scénárista Ondřej Trojan, zvukař a držitel Českého lva Daniel Němec, akademický malíř a výtvarník Pavel Koutský, střihač Jiří Brožek, a fotograf a režisér Michal Pacina, ředitel STEM/MARK Jan Tuček, členové poroty multimédií Tomáš Jindříšek, Simona Kijonková, Tomáš Bursík, Jan Horák, Jasna Sýkorová, Monika Tomčíková a to vše s čestným předsedou světoznámým fotografem a několikanásobným držitelem ceny World Press Photo Antonínem Kratochvílem.
Nejen tradiční TV a rozhlasové formáty
Letošní soutěž zaznamenala nárůst přihlášených prací (168). Tradičně silnou kategorii tvořily TV a rozhlasové spoty a velký nárůst měla i internetová reklama. Pokles čtenosti tištěných médií kopíroval i pokles prací v kategorii tisková inzerce.
Product placement ležící, spící?
Odborná porota PP v čele s jejím předsedou Štěpánem Woldem (jednatel Media One) a členy Hanou Halvorsen-Banks (TV Branded Entertainment Fuse.CZ), Pavlou Bártovou (Head of Creative Sales Media Club/Prima ), Ivanem Krejčím (předseda Rady pro rozhlasové a televizní vysílání), Vladimírem Pořízkem (provozní ředitel FTV Prima), a Josefem Vlčkem (vedoucí obchodního odd. České televize) poslala hlavní porotě do short listu 18 favoritů. V porovnání s minulým ročníkem se ale zdálo, že kreativní invence trošku přešlapovala na místě. Cenu Product Placement Award získal TRIAD Advertising za Dívku ve žlutém.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva