"V naší praxi se velmi často setkáváme s různými pojetími zvládnutí změny. Aktuálně pracujeme s několika vrcholovými manažery, kteří se změnou pracují velmi aktivně a otevřeně a to především v komunikaci vůči svým zaměstnancům. Podporují tím loajalitu zaměstnanců a zároveň svým otevřeným přístupem odbourávají obavy z možných negativních důsledků změny. Zároveň se v naší praxi ale také bohužel setkáváme s manažery, kteří na sebe doslova a do písmene "nechají změnu dopadat" bez aktivního přístupu. Důsledky takového přístupu si každý dovede přestavit," uvedla Martina Jandečková, jednatelka společnosti MgC Group s.r.o., která působí na trhu vzdělávání od roku 2007.
Vedle dotazování na zvládání změn ve společnosti zrealizovala MGC Group také průzkum mezi středními a velkými společnostmi s cílem analyzovat aktuální potřeby HR manažerů. Z průzkumu mimo jiné vyplynulo, že 34 procent společností preferuje při vzdělávacích programech dlouhodobý a systematický přístup k rozvoji svých zaměstnanců namísto individuálních tréninků. Téměř 79 procent zaměstnavatelů dále uvedlo, že je pro ně velmi důležitá přímá návaznost rozvojových programů na konkrétní praxi, tzn. proces implementace a udržitelnosti nabytých znalostí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva