O titul se popere ještě Maďar Norbert Nagy, druhý z prvního závodu. Na Fulína ztrácí tři body. Šanci má také ještě Christjohannes Schreiber ze Švýcarska. V prvním závodě dojel čtvrtý, celkem tak má 64 bodů. První závod pro sebe nakonec rozhodl Bulhar Plamen Kralev na Audi. Připsal si tak deset bodů, což mu stačí na průběžné deváté místo.
Ze souboje o titul naopak vypadl Makedonec Igor Stefanovski. V prvním závodě sice předvedl skvělý výkon a ze třetí příčky se dostal do čela startovního pole. Přitom však narazil zezadu do v té době vedoucího Petra Fulína. Tento manévr komisaři vyhodnotili jako nedovolený, který potrestali průjezdem boxů. Makedonec tak klesl na konečné osmé místo, což mu vyneslo jediný bod. S celkem 56 body je tak před posledním závodem už mimo šanci na celkové vítězství v poháru.
Do finálového závodu letošní sezony prvních osm jezdců z prvního klání odstartuje v obráceném pořadí. Po průjezdu cílem bude znám letošní šampion FIA ETTC.
Akciová společnost AUTODROM MOST provozuje stejnojmenný závodní okruh. Budoval se v letech 1978 až 1983 v místě bývalého povrchového hnědouhelného dolu Vrbenský. Nápad na stavbu autodromu sice vznikl v souvislosti s automobilovými a motocyklovými závody, hned od počátku se ovšem počítalo s jeho využitím i pro jiné účely. Autodrom tak brzy ožil také testováním závodních i nově vyvíjených vozů, výcvikem řidičů speciálních vozidel sanitních, hasičských nebo policejních, závodnickými školami či kurzy bezpečné jízdy. Tuto úlohu převzal později polygon, vybudovaný v areálu závodního okruhu v roce 2005. Stále je největším a nejkomplexnějším zařízením svého druhu v České republice. Svou dispozicí, instalovanými technologiemi a dalšími navazujícími aktivitami nabízí na ploše 13 hektarů jedinečné podmínky pro výuku a výcvik řidičů ve všech oblastech problematiky řízení vozidel veškerých tonáží.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva