Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň

25.06.2012 13:22 | Zprávy

Český rozhlas 1 – Radiožurnál spustil 18. 6. novou marketingovou kampaň, jejíž cílem je podpořit povědomí o značce a upozornit na Letní Olympijské hry v Londýně, z nichž Radiožurnál bude přinášet exkluzivní informace.

Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň
Foto: rozhlas.cz
Popisek: Logo Českého rozhlasu

„Letní Olympijské hry jsou jednou z největších sportovních událostí roku. Jsem rád, že právě Radiožurnál bude u samého jádra dění a bude přinášet exkluzivní informace všem našim posluchačům,“ řekl Jakub Čížek, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Český rozhlas

Změna EU

Dobrý den, pane Skopečku, docela často kritizujete EU, ale nepřijde se, že takových jako vy, je bohužel málo nejen v EU, ale i třeba v samotné ODS, která byla přeci až do nedávna eurospektická? A jak teprve vysvětlíte to vaše spojení s těmi, co lobbují nejen za green Deal, ale i třeba za přijetí Eur...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SPÚ: „Když se valí voda z polí“ – Nový manuál poradí obcím

7:33 SPÚ: „Když se valí voda z polí“ – Nový manuál poradí obcím

Česká unie cestovního ruchu důrazně reaguje na první návrh rozpočtu Ministerstva financí, který pro …