Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň

25.06.2012 13:22 | Zprávy

Český rozhlas 1 – Radiožurnál spustil 18. 6. novou marketingovou kampaň, jejíž cílem je podpořit povědomí o značce a upozornit na Letní Olympijské hry v Londýně, z nichž Radiožurnál bude přinášet exkluzivní informace.

Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň
Foto: rozhlas.cz
Popisek: Logo Českého rozhlasu

„Letní Olympijské hry jsou jednou z největších sportovních událostí roku. Jsem rád, že právě Radiožurnál bude u samého jádra dění a bude přinášet exkluzivní informace všem našim posluchačům,“ řekl Jakub Čížek, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Český rozhlas

Německé návrhy na změny v EU

Unijním státům, které podle nové německé vlády nerespektují „principy právního státu“, mají být prý důsledně pozastavovány finanční prostředky a omezována hlasovací práva. Je to pravda, a co vy na to? A je vůbec možné, aby jeden stát měnil legislativu celé EU, a to i bez toho, aby s tím souhlasily v...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Lesní semenáři připravují osivo na letošní sezónu a expedují ho do školek

22:03 Lesy ČR: Lesní semenáři připravují osivo na letošní sezónu a expedují ho do školek

Jarní předosevní příprava semen a jejich expedice do lesních školek jsou nyní v Semenářském závodě L…