Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň

25.06.2012 13:22 | Zprávy

Český rozhlas 1 – Radiožurnál spustil 18. 6. novou marketingovou kampaň, jejíž cílem je podpořit povědomí o značce a upozornit na Letní Olympijské hry v Londýně, z nichž Radiožurnál bude přinášet exkluzivní informace.

Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň
Foto: rozhlas.cz
Popisek: Logo Českého rozhlasu

„Letní Olympijské hry jsou jednou z největších sportovních událostí roku. Jsem rád, že právě Radiožurnál bude u samého jádra dění a bude přinášet exkluzivní informace všem našim posluchačům,“ řekl Jakub Čížek, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Český rozhlas

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Kauzy

Tvrdíte, že jako strana nemáte na triku žádné kauzy, a co ty peníze, co chodili vašemu předsedovi Hřibovi na účet, a o kterých prý nevěděl a zjistil to, až když to vyšlo veřejně najevo? A k tomu vašemu protikorupčnímu tažení. Ve sněmovně nejste už žádní nováčci a změnilo se snad něco zásadního za po...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Armáda ČR: Strakoničtí záložáci cvičili boj v zastavěné oblasti

19:15 Armáda ČR: Strakoničtí záložáci cvičili boj v zastavěné oblasti

Jak správně vstupovat a pohybovat se po budově, ve které se nachází protivník. Nejen to se učili voj…