Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň

25.06.2012 13:22 | Zprávy

Český rozhlas 1 – Radiožurnál spustil 18. 6. novou marketingovou kampaň, jejíž cílem je podpořit povědomí o značce a upozornit na Letní Olympijské hry v Londýně, z nichž Radiožurnál bude přinášet exkluzivní informace.

Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň
Foto: rozhlas.cz
Popisek: Logo Českého rozhlasu

„Letní Olympijské hry jsou jednou z největších sportovních událostí roku. Jsem rád, že právě Radiožurnál bude u samého jádra dění a bude přinášet exkluzivní informace všem našim posluchačům,“ řekl Jakub Čížek, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Český rozhlas

Bc. Hana Ančincová byl položen dotaz

Co přesně chcete?

Vy: Chci, aby sociální služby měly stabilní financování a uznání, které si zaslouží. Já: Co tím uznáním myslíte? Budete usilovat o navýšení platů sociálních pracovníků? Jaká mzda je podle vás pro ně adekvátní? Vy: Chci spravedlivější důchodový systém, který zajistí důstojné stáří. Já: Co myslíte t...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Veřejné výběrové řízení na ředitele Zoo Praha

22:03 MHMP: Veřejné výběrové řízení na ředitele Zoo Praha

Rada hl. m. Prahy odsouhlasila vypsání otevřeného výběrového řízení na ředitele/ ředitelku Zoo Praha…