Raiffeisen: Klienti jsou při přístupu na účet přes mobil stále aktivnější

12.09.2014 20:17 | Zprávy

Obsluha bankovního účtu přes chytré telefony a tablety je stále oblíbenější, uživatelé Mobilního eKonta od Raiffeisenbank vstupují na svůj účet v průměru 3x častěji než uživatelé internetového bankovnictví. Pětina všech jednorázových příkazů už přitom je zadána z chytrého telefonu. Raiffeisenbank nyní rozšiřuje možnost obsluhy účtu přes chytré telefony a tablety o řadu nových funkčností.

Raiffeisen: Klienti jsou při přístupu na účet přes mobil stále aktivnější
Foto: Raiffeisenbank
Popisek: Raiffeisenbank

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Bc. Hana Ančincová byl položen dotaz

Kdo přesně tu podle vás normalizuje nenávist a násilí na menšinách přechází mávnutím ruky?

Myslíte, že to dělá někdo z budoucí vlády? Kdo? Já s vámi souhlasím v tom, že přehlíží nepatřičné chování některých, ale že by normalizovali nenávist a přehlíželi násilí na menšinách? To podle mě nikdo nedělá. Ostatně koho myslíte tou menšinou? Děkuji za vysvětlení.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČČK: Sedm z deseti zaměstnanců postrádá podporu duševního zdraví, nabízíme firmám řešení

7:23 ČČK: Sedm z deseti zaměstnanců postrádá podporu duševního zdraví, nabízíme firmám řešení

Duševní pohoda zaměstnanců je téma, které se ve firmách řeší stále častěji.