Fotografie, na které je celá reportáž postavena, pochází z 16. listopadu 2012. Podle TV Nova, přitom mělo jít o situaci ze dne 14. 10. 2015 mezi 9 a 10 hodinou dopoledne. Rovněž videa uveřejněná v reportáži nejsou aktuální. Jsou sestříhaná tak, aby vzbudila dojem, že závory jsou v kolmé poloze i době, kdy je již v činnosti signalizační zařízení. Každý kdo železnici minimálně rozumí ví, že jde o tzv. předzváněcí dobu, které umožňuje bezpečné opuštění přejezdu. Přejezd se tedy chová přesně podle norem. Přístup redaktora, který tímto klame diváky a poškozuje jméno celé české železnice, nás upřímně mrzí.
V reportáži zaznělo, že správce kolejí o situaci, kdy jedna ze závor zůstala v kolmé poloze, zatímco přes přejezd projížděl vlak, nevěděl a situaci zjišťoval až po upozornění redaktora Brzka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…