Vedení dopravy:
od 25. 6. 2016 od 3:00 do 30. 6. 2016 (z důvodu opravy povrchu vozovky)
Ve směru na Bratislavu je od km 0,920 uzavřen levý jízdní pruh a doprava je svedena do pravého jízdního pruhu (v tomto směru je možno využít přilehlý kolektorový pás, v němž je doprava vedena bez omezení). Od km 1,120 je doprava vedena ve dvou pruzích. V km 3,355 končí přechodné dopravní omezení.
Ve směru na Brno je od km 3,455 uzavřen levý jízdní pruh a doprava je svedena do pravého jízdního pruhu. Od místa připojení připojovací větve MÚK Chrlice (EXIT 3) je doprava vedena ve dvou jízdních pruzích. Od km 0,760 do km -0,420 je uzavřen pravý jízdní pruh a doprava je svedena do levého jízdního pruhu. V přilehlém kolektorovém pásu je od km 0,540 uzavřen levý jízdní pruh a doprava je z tohoto kolektorového pásu vyvedena v MÚK Brno-jih (EXIT 1/196) na dálnici D1 směr Ostrava.
V levé polovině MÚK Brno-Jih (EXIT 1/196) je uzavřena:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Soudnictví
Podle vás si soudnictví udržuje vysokou úroveň efektivity. Podle vás je tedy efektivní řešení soudních kauz a sporů fakt, že se vlečou mnohdy i desítky let? A obzvlášť zajímavé je, jak dlouho pak trvá rozhodování soudů v případě politických kauz. Co třeba taková kauza dozimetr? Vždyť na to, jak se t...
Další články z rubriky

16:08 Hospodářská komora chce zabránit dalšímu prodražování staveb
Hospodářská komora ČR uplatnila k návrhu novely vyhlášky, stanovující požadavky na výstavbu, 81 zása…