Televize tak dokáže přesně určit sledovanost konkrétních pořadů, včetně reklamních spotů a jiných inzertních formátů. Regionalnitelevize.cz tak naplnila svou povinnost vůči ATO a také učinila další krok směrem k zatraktivnění své nabídky pro obchodní partnery, především pak mediální agentury. Informace o sledovanosti pořadů z jednotlivých krajů budou zajímavé i pro regionální obchodní partnery a orgány státní správy, či obce.
Eva Stejskalová, majitelka a ředitelka Regionalnitelevize.cz k tomu dodává: “Naše začlenění do TV metrového výzkumu je naplněno. Disponujeme informacemi o naší sledovanosti ve stejném detailu, jako ostatní televize. Jinými slovy: po formální stránce jsme zcela standardní a transparentní, to zdůrazňuji, televizní stanice. A dále zůstáváme mírnými optimisty i co se úrovně sledovanosti týče – například v cílové skupině Muži 15+ jsme se v odpoledním čase 14 – 18 hod., což je mimochodem z pohledu sledovanosti „prime time“ regionálních televizí, několikrát přehoupli svým podílem na sledovanosti přes 0,1%.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva