Z čerstvého průzkumu vyplynulo, že 55 % Čechů si myslí, že půjčka má být hlavně transparentní, pro 40 % je důležitá hlavně výhodnost půjčky. „Pokud si více jak polovina Čechů myslí, že úvěr by měl být hlavně transparentní, je to špatná zpráva pro splátkové společnosti, které využívají různých chytáků a skrytých poplatků,“ říká Thomas Kudela, obchodní a marketingový ředitel společnosti Cofidis, a pokračuje: „Spousta žadatelů už se také spálila, takže předpokládám, že tlak na větší transparentnost a srozumitelné podmínky ze strany žadatelů o úvěry bude čím dál větší.“
Přestože poměrně velká skupina Čechů věří, že půjčka by měla být hlavně transparentní, při jejím výběru se nakonec rozhodnou podle toho, jak je půjčka výhodná. Anebo spíše podle toho, jak výhodně vypadá. Tento rozpor mezi tím, co si Češi myslí a co nakonec udělají, vysvětluje i to, že třetina z nich už měla s úvěrem nějaký problém. 40 % z těch, kteří měli někdy problém s úvěrem, dokonce přišlo k nějaké finanční újmě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva