Do roku 2018 chce značka zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně.
„V příštích letech budeme pokračovat v posilování naší pozice jedničky na domácím trhu,“ říká Petr Pečenka, ředitel ŠKODA AUTO Česká republika. „Nová Octavia Combi nám v tom pomůže. Jako klíčový představitel největší modelové ofenzívy v historii automobilky se bude Octavia zásadním způsobem podílet na našem růstu doma i ve světě. Jsme optimisty a věříme, že v příštích letech přinejmenším obhájíme náš tržní podíl,“ dodává Pečenka.
V roce 2012 dodala automobilka zákazníkům v České republice 59 700 vozů. V porovnání s rokem 2011 to představuje nárůst o 2,5 %. ŠKODA AUTO přitom rostla silněji než trh. Tržní podíl značky vzrostl na 34,1 %.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva