Úspěšný začátek roku pro společnost ŠKODA AUTO: Počet dodávek zákazníkům v lednu vzrostl o 16,5 procenta na 80 900 vozů (leden 2013: 69 500 vozů). V Evropě vzrostly prodeje české automobilky opět dvojciferným tempem na 48 200 vozů. Na největším trhu značky, v Číně, zvýšila ŠKODA své prodeje o 27,3 procenta na 27 500 vozů a dosáhla dalšího prodejního rekordu. S nárůstem o 40,2 procenta v západní Evropě se nová ŠKODA Octavia i v novém roce ukázala být trefou do černého.
„Byl to velice dobrý start do roku 2014,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO, zodpovědný za oblast prodeje a marketingu. „S nárůstem o 16,5 procenta a s nejlepším lednovým výsledkem v historii jsme působivě potvrdili vysokou výkonnost druhého pololetí 2013. Naše modelová ofenzíva se na trzích vyplácí stále více. Úspěšný začátek roku a dostatek objednávek nás naplňují optimistickým očekáváním, že v letošním roce bude náš růst i nadále pokračovat,“ dodává Eichhorn.
Po rekordním modelovém roce 2013 s osmi novými nebo přepracovanými vozy značky ŠKODA je i rok 2014 zcela ve znamení Růstové strategie ŠKODA. „Designová a modelová ofenzíva přichází do dalšího kola,“ říká Eichhorn. Na významu nabývá design vozů značky ŠKODA. Na letošním ženevském autosalonu počátkem března představí ŠKODA spektakulární designovou studii „ŠKODA VisionC“. Studie pětidveřového kupé ukazuje emocionální náboj a sílu značky a je úvodem do dalšího evolučního kroku designu značky ŠKODA.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva