SPVR: Primátor Hudeček potvrdil své pokrytectví – soudně se domohl návratu na billboardy, které chce za týden zakázat

23.09.2014 11:54 | Zprávy

Primátor Hudeček nyní oficiálně potvrdil svůj pokrytecký a účelový přístup k problematice billboardů v Praze, ze kterých si vypracoval hlavní téma na obranu svých kontroverzních Pražských stavebních předpisů. Pomocí soudu se co nejrychleji domohl návratu své předvolební kampaně na billboardy, které zároveň svojí vyhláškou od 1. 10. 2014 zakazuje.

SPVR: Primátor Hudeček potvrdil své pokrytectví – soudně se domohl návratu na billboardy, které chce za týden zakázat
Foto: SPVR
Popisek: Svaz provozovatelů venkovní reklamy

Připomeňme, že pražský primátor Tomáš Hudeček prosazuje proti vůli drtivé většiny zastupitelů nové Pražské stavební předpisy, které mimo jiné likvidují veškerou venkovní reklamu v Praze, s výjimkou francouzské společnosti JCDecaux.

Zároveň nechal po Praze rozmístit obřích 33 reklamních pilířů, které jsou v rozporu nejen s jeho novými předpisy, ale i stávajícími zákony. V reakci na to společnost BigMedia, podle svých obchodních podmínek, které umožňují kampaň ukončit, je-li „v rozporu s hospodářskými zájmy dodavatele“, jeho kampaň na svých nosičích ukončila a nahradila ji charitou. Firma BigMedia tak jen brání své právo na existenci a je těžké si představit cokoliv, co by mohlo být více v rozporu s jejími hospodářskými zájmy, než vlastní propagace někoho, kdo otevřeně hlásá snahu tuto společnost zničit. Účelem rozhodně nebylo nějak narušovat politickou soutěž ani poškodit stranu TOP09. Smyslem bylo upozornit na pokrytecké chování pana Hudečka a to se nám zjevně podařilo.

BigMedia se rozhodnutí soudu samozřejmě podvolí, jak již dříve avizovala. Ale SPVR věří, že každého soudného člověka primátor Hudeček usmívající se z jím zavrhovaných billboardů přiměje k zamyšlení, co primátora vede k jeho pokryteckým krokům, a že každého musí nutně napadnout, že jde pouze o předvolební kampaň, ve které účel světí prostředky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jan Lacina byl položen dotaz

Jak si vysvětlujete, že po tolika letech komunisté přichází se změnou názvu?

A myslíte, že jim to zajistí lepší výsledky, že je lidé budou volit i třeba za 10 let? Mě třeba udivuje, že je volí i dnes, po tolika letech, podle mě je tak musí volit i mladší generace. Jak si to vysvětlujete?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Základní priorita - posílení ekonomiky, ne lepení děr v rozpočtech

13:21 Hospodářská komora: Základní priorita - posílení ekonomiky, ne lepení děr v rozpočtech

Evropská komise dnes zveřejní návrh nového sedmiletého evropského rozpočtu.