SŽDC: Cestování vlakem mezi Mostem a Chomutovem je rychlejší a bezpečnější

11.05.2016 21:41 | Zprávy

Správa železniční dopravní cesty zlepšila parametry železniční tratě z Ústí nad Labem do Klášterce nad Ohří v úseku mezi Mostem a Chomutovem. Hlavním cílem projektu bylo uvedení zmíněného traťového úseku do technického stavu odpovídajícího evropským parametrům a standardům.

SŽDC: Cestování vlakem mezi Mostem a Chomutovem je rychlejší a bezpečnější
Foto: szdc.cz
Popisek: Správa železniční dopravní cesty

oučástí stavby byly úpravy železničních stanic Třebušice, Kyjice a částečně i Mostu. Stavbaři v předmětném úseku upravili železniční svršek a spodek, mostní objekty a dílčí prvky trakčního vedení. V návaznosti na výměnu.

„Přínosem provedených úprav v traťovém kolejového svršku byla řešena i úprava elektrického ohřevu výhybek, což přispěje k zajištění bezpečnosti a funkčnosti provozu zvláště v zimním období. Obnovou prošlo také staniční a traťové zabezpečovací zařízeníúseku Most – Chomutov je především zvýšení jízdního komfortu a bezpečnosti na trati. Díky realizaci projektu došlo také ke snížení propadu rychlosti v uvedeném úseku, což ocení zejména cestující,“ uvedl generální ředitel SŽDC Pavel Surý.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Vedení sněmovny

Kritizujete, že nemáte ve vedení svého zástupce, že je to nedemokratické a nespravedlivé. V čem přesně? Často také tvrdíte, že vám nejde o funkce, proč je pro vás tedy tak důležité mít místopředsedu sněmovny? Není spíš dobře, že se budoucí vláda rozhodla snížit jejich počet? Na co potřebujeme několi...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SÚRAO: Poradní panel expertů

10:34 SÚRAO: Poradní panel expertů

Studie zaměřené na sociodemografické aspekty, pocitové mapy, umístění povrchového areálu hlubinného …