První podnět k řešení stavu nádražních budov podél úzkorozchodné dráhy vznesl starosta obce Bohušov v říjnu 2007. Součástí návrhu byla nabídka na převedení či převzetí zpravidla neužívaných a opuštěných budov podél dráhy na obce, v jejichž katastrech se budovy nacházejí. Obce Osoblažska, sdružené ve společnosti Slezské zemské dráhy, nechaly v rámci rozvoje cestovního ruchu Moravskoslezského kraje zpracovat pasport nádražních budov s přilehlým technickým zázemím, a to s výhledem využití budov v cestovním ruchu, případně jako penziony rodinného typu. Záměrem projektu bylo zároveň uvést výpravní budovy do původního stavu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
nádraží , obec , SŽDC , vlastnictví , TZ
autor: komerční tisková zpráva
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
Správa železnic dnes oznámila, že skončil výběr všech odborných poradců pro PPP projekt vysokorychlo…
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů