První podnět k řešení stavu nádražních budov podél úzkorozchodné dráhy vznesl starosta obce Bohušov v říjnu 2007. Součástí návrhu byla nabídka na převedení či převzetí zpravidla neužívaných a opuštěných budov podél dráhy na obce, v jejichž katastrech se budovy nacházejí. Obce Osoblažska, sdružené ve společnosti Slezské zemské dráhy, nechaly v rámci rozvoje cestovního ruchu Moravskoslezského kraje zpracovat pasport nádražních budov s přilehlým technickým zázemím, a to s výhledem využití budov v cestovním ruchu, případně jako penziony rodinného typu. Záměrem projektu bylo zároveň uvést výpravní budovy do původního stavu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
nádraží , obec , SŽDC , vlastnictví , TZ
autor: komerční tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…