SŽDC: Jižní částí brněnského železničního uzlu se jezdí rychleji a komfortněji

07.04.2016 17:26 | Zprávy

Správa železniční dopravní cesty dnes slavnostně ukončila modernizaci trati v úseku mezi Modřicemi a Brnem-Horními Heršpicemi. Hlavním přínosem projektu je především zvýšení traťové rychlosti, ale navíc i větší pohodlí a bezpečnost cestujících.

SŽDC: Jižní částí brněnského železničního uzlu se jezdí rychleji a komfortněji
Foto: szdc.cz
Popisek: Správa železniční dopravní cesty

Modernizace trati mezi Modřicemi a Horními Heršpicemi, která je součástí brněnského uzlu, zahrnovala rekonstrukci železničního svršku a spodku, modernizaci napájecího a trakčního vedení a v neposlední řadě také zvýšení traťové rychlosti.

„Jedním z největších přínosů modernizace na jihomoravském koridoru bylo výrazné zvýšení traťové rychlosti, a to až na 160 km/h. To je předpokladem pro zkrácení jízdních dob, které jistě potěší cestující,“ sdělil generální ředitel SŽDC Pavel Surý.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Zdravé školní jídelny a kvalitní výživa od útlého věku

Jsem jedině pro, ale uvědomujete si, že právě zdravou stranu si čím dál víc lidí nemůže dovolit? Vždyť už teď řada rodičů nemá ani peníze na školní obědy, a jestli by byli kvalitnější, což jsem pro, asi by byli i dražší, a tím pádem na ně nebude mít ještě víc lidí. Nebo máte snad řešení? Jaké?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČNB ponechává sazbu proticyklické kapitálové rezervy na 1,25 %

22:14 ČNB ponechává sazbu proticyklické kapitálové rezervy na 1,25 %

Bankovní rada na svém jednání o finanční stabilitě rozhodla ponechat sazbu proticyklické kapitálové …