Zavedení traťové rychlosti 30 km/h odpovídá profilu a z projektu plynoucím technickým parametrům provizorní tratě, která byla vybudována z důvodu výstavby silniční komunikace. SŽDC tímto krokem vyšla vstříc požadavkům dopravců tak, aby se v daném úseku nemusela uskutečnit téměř půlroční nepřetržitá výluka. Proto byla vybudována přeložka tratě, která byla od počátku projektována na 30 km/h. Během všech jednání předcházejících výstavbě přeložky SŽDC vždy avizovala tuto maximální rychlost.
Přeložka byla postavena během výluky, která se uskutečnila od 11. do 20. května 2019. Následně zde byla z důvodu stavby a přepojení původní tratě do stopy nové přeložky zavedena pomalá jízda. Jedná se o plánovanou pomalou jízdu zavedenou kvůli stavebním procesům, v tomto případě ještě vyvolanou cizím právním subjektem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
Zpráva o udržitelném rozvoji České pošty za rok 2024 přináší informace o našem přístupu k životnímu …
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu
- 7:33 Lesy ČR: Vodní nádrž Dachova u Hořic obnovena