„Ještě nikdy v historii jsme nepokročili v přípravě železničního spojení Prahy s letištěm tak daleko jako nyní. Na Negrelliho viaduktu už se staví, na třech úsecích jsme požádali o územní rozhodnutí a ke třem dalším připravujeme dokumentaci pro územní řízení. Železnice na letiště tak směřuje z papíru do reality, a proto zintenzivňujeme komunikaci s širokou veřejností. Z prezentovaných benefitů bych vyzdvihl zejména přímé přestupy na metro v zahloubených stanicích Praha-Veleslavín, Praha-Dejvice, Praha-Bubny a Praha Masarykovo nádraží,“ řekl Mojmír Nejezchleb, náměstek generálního ředitele SŽDC pro modernizaci dráhy.
Průchod přes Prahu 6 patří mezi nejkomplikovanější problémy, které musí investor vyřešit v rámci projektové přípravy. Díky převedení významné části trati o celkové délce 5,7 km do podzemí se však městská část zařadí naopak mezi lokality, které budou z modernizace železnice nejvíce profitovat.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva




