Sdružení obrany spotřebitelů radí, jak postupovat při uplatnění nároku z vadného zájezdu

07.07.2015 10:01 | Zprávy

Z dovolených se začali vracet první nespokojení spotřebitelé a poradci Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. tak zaznamenali zvýšený počet dotazů týkajících se uplatnění nároků z vad zájezdů – reklamací apod.

Sdružení obrany spotřebitelů radí, jak postupovat při uplatnění nároku z vadného zájezdu
Foto: 4ever.sk
Popisek: Egypt, ilustrační foto

První problémy mohou nastat již v době nákupu zájezdu. Většinou zájezd kupujeme osobně v cestovní kanceláři, ale řada z Vás čím dál tím více využívá možnosti zakoupení zájezdu přes internet. SOS MaS, z.s. upozorňuje spotřebitele, že na rozdíl od jiných smluv takto uzavřených, NELZE od smlouvy o zájezdu odstoupit ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodů!

Nejčastější dotazy však směřují k reklamacím. Nejdříve je nutno spotřebitelům připomenout, že vady zájezdu musí reklamovat nejpozději do 1 měsíce od skončení zájezdu!

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Kdy skončí s klimatickou hysterií i Evropa?

Tak to by mě taky zajímalo, a taky to, kdo je za tu hysterií zodpovědný a co se musí stát, aby se Evropa probudila? Neselháváte náhodou vy jako europoslanci, když nejste schopni ji zastavit a zařídit, aby se EU vzpamatovala než bude definitivně pozdě?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MŽP: Rozšiřuje se podpora energetického poradenství

11:14 MŽP: Rozšiřuje se podpora energetického poradenství

Probíhající výzva MŽP číslo 16/2025 financovaná z Národního plánu obnovy nově umožní posílit podporu…