Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem

12.03.2015 13:20 | Zprávy

Společenský týdeník Sedmička vydavatelství Empresa Media nechal v lednu konkurenci daleko za sebou. S více než 166 000 prodanými výtisky se stal jedničkou mezi týdeníky. Zároveň jako jeden z mála týdeníků na trhu zvýšil svůj náklad. Společně s ním rostly i časopisy Týden a Instinkt ze stejného vydavatelského domu.

Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem
Foto: Hans Štembera
Popisek: Časopisy, ilustrační foto

V meziročním srovnání (leden 2014 – leden 2015) zaznamenal týdeník Sedmička také 50 % nárůst předplatného.

„Přízeň čtenářů nás moc těší. V Sedmičce jsme se rozhodli jít cestou původních článků a rozhovorů a jsme rádi, že to oceňují i naši čtenáři,“ uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Bc. Tomáš Kubín byl položen dotaz

Proč EU nezačne u sebe?

Vám přijde v pořádku, že prosazuje zákaz spalovacích motorů, aktuálně chce, aby velké firmy používaly jen elektroauta, mimochodem otázkou je, co je podle EU velká firma?, ale to, že politici létají z Bruselu do Štrasburku, to EU nevadí? Neznečišťují letadla snad životní prostředí mnohem víc? A k čem...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Povodí Moravy: Jižní část Olomouce chrání nová protipovodňová opatření

20:30 Povodí Moravy: Jižní část Olomouce chrání nová protipovodňová opatření

Povodí Moravy dokončilo úpravy řeky Moravy v jižní části Olomouce. Protipovodňovou ochranu městských…