Základním principem práce makléře ERA Reality je permanentní kontakt s lidmi v jeho regionu. Jejich marketingové nástroje přímo vyžadují trvalou přítomnost makléře v „terénu“. Tím je makléř neustále k dispozici svým klientům a zároveň má aktuální informace o dění na jeho regionálním realitním trhu.
„Pokud se nás často zákazníci i média ptají, čím se odlišujeme od ostatních realitních kanceláří či sítí, tak je to právě toto – známe velmi dobře místní trh, umíme získat nejlepší cenu, v nejlepší chvíli a v daném místě,“ říká Marek Sklenář, výkonný ředitel ERA Reality Česká republika. „Proto je také ERA Reality považována klienty v celé Evropě za nejdůvěryhodnější realitní společnost.“
Každá kancelář ERA Reality se tak zaměřuje na v danou chvíli nejlepší cenu v daném místě, co nejjednodušeji a bez komplikací pro zákazníky. Zakázky řeší odborník, angažovaný zkušený makléř.
Nejdůvěryhodnější realitní síť
Základním nástrojem mnoha realitních společností v ČR je motivace makléřů k náběru co největšího počtu zakázek. V těchto realitních společnostech jsou makléři připravováni a finančně motivováni k tomu, aby se soustředili právě na dosažení co největšího počtu nabraných zakázek.
ERA Reality ale cílí na kvalitní provedení zakázky, nikoliv na množstevní. Vede svoje makléře k dokonalé znalosti jejich regionu a k profesionálním službám.
Vzdělává je proto především v odborných znalostech a dovednostech, interními i externími lektory.
Optimální množství nabídek, jde však o hrubé zprůměrování, neboť se to liší dle zkušenosti na trhu a dle regionu, je mít v nabídce 15 až 20 zakázek. Velmi ale záleží na tom, jak je makléř ERA Reality dále zkušený a schopný.
Franšízing přináší okamžité know-how, které menším firmám chybí
V České republice se pohybujeme zatím poměrem franšízingu vůči jednotlivým realitním kancelářím zatím jen okolo 10 %. zatím se tedy nedá bavit o konkurenci, neboť je zde prostor pro další rozšiřování franšízingových skupin. Na západě Evropy je poměr franšízingu více než 40 %.
Franšízing přináší know-how, které je aplikovatelné na každou část světa a je velmi rychle adaptabilní pro lokální trhy.
„Máme již 16 kanceláří, a to po několika měsících působení v České republice. To je rovněž potvrzení toho, že naše podpora a know-how funguje,“ dodává k tomu Martin Seidl, obchodní ředitel ERA Reality Česká republika. „Aplikujeme zkušenosti ze západního světa a USA, ale pochopitelně v ČR umíme know-how přizpůsobit a upravit o specifika českého trhu,“ dodal Seidl.
Garance obratu kanceláře o 50 %
ERA Reality má pro každého franšízanta detailně zpracovaný podnikatelský koncept k vybudování úspěšné realitní kanceláře. Know-how ERA je tvořeno propojením moderních technologií, průběžného vzdělávání, marketingu regionálních poboček a vytvořením vysoce efektivních produktů. Franšízantům pomáhá také program ERA Finance, který spojuje efekty podnikání v realitách a ve finančním poradenství. K základům podnikatelské filozofie ERA patří individuální péče a podpora jednotlivých kanceláří.
ERA Reality garantuje partnerům ERA v České republice navýšení tržeb minimálně o 50 %. Výsledný efekt je pak závislý na tom, jak důsledně a intenzivně využije majitel franšízové licence nabízené příležitosti.
Více na www.era-reality.cz nebo www.novaÉRArealit.cz
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva