Síť ERA Reality otevřela v ČR letos již 16 kanceláří, pro příští rok plánuje celkových 30

30.11.2013 16:02

Franšízingová síť ERA Reality vstoupila na český trh letos a po několika měsících přijalo její styl prodeje nemovitostí již 16 lokálních franšízingových zastoupení. Ve svém know-how nadnárodní sítě klade velký důraz na velkou znalost místního trhu lokálními zastoupeními ERA stejně jako motivaci k profesionalitě jednotlivých makléřů. Chcete mít také know-how nadnárodní sítě a se stát členy franšízingové sítě?

Síť ERA Reality otevřela v ČR letos již 16 kanceláří, pro příští rok plánuje celkových 30
Foto: ERA Reality
Popisek: ERA Reality

Základním principem práce makléře ERA Reality je permanentní kontakt s lidmi v jeho regionu. Jejich marketingové nástroje přímo vyžadují trvalou přítomnost makléře v „terénu“. Tím je makléř neustále k dispozici svým klientům a zároveň má aktuální informace o dění na jeho regionálním realitním trhu.

„Pokud se nás často zákazníci i média ptají, čím se odlišujeme od ostatních realitních kanceláří či sítí, tak je to právě toto – známe velmi dobře místní trh, umíme získat nejlepší cenu, v nejlepší chvíli a v daném místě,“ říká Marek Sklenář, výkonný ředitel ERA Reality Česká republika. „Proto je také ERA Reality považována klienty v celé Evropě za nejdůvěryhodnější realitní společnost.“

Každá kancelář ERA Reality se tak zaměřuje na v danou chvíli nejlepší cenu v daném místě, co nejjednodušeji a bez komplikací pro zákazníky. Zakázky řeší odborník, angažovaný zkušený makléř.

Nejdůvěryhodnější realitní síť

Základním nástrojem mnoha realitních společností v ČR je motivace makléřů k náběru co největšího počtu zakázek. V těchto realitních společnostech jsou makléři připravováni a finančně motivováni k tomu, aby se soustředili právě na dosažení co největšího počtu nabraných zakázek.

ERA Reality ale cílí na kvalitní provedení zakázky, nikoliv na množstevní. Vede svoje makléře k dokonalé znalosti jejich regionu a k profesionálním službám.

Vzdělává je proto především v odborných znalostech a dovednostech, interními i externími lektory.

Optimální množství nabídek, jde však o hrubé zprůměrování, neboť se to liší dle zkušenosti na trhu a dle regionu, je mít v nabídce 15 až 20 zakázek. Velmi ale záleží na tom, jak je makléř ERA Reality dále zkušený a schopný.

Franšízing přináší okamžité know-how, které menším firmám chybí

V České republice se pohybujeme zatím poměrem franšízingu vůči jednotlivým realitním kancelářím zatím jen okolo 10 %. zatím se tedy nedá bavit o konkurenci, neboť je zde prostor pro další rozšiřování franšízingových skupin. Na západě Evropy je poměr franšízingu více než 40 %.

Franšízing přináší know-how, které je aplikovatelné na každou část světa a je velmi rychle adaptabilní pro lokální trhy.

„Máme již 16 kanceláří, a to po několika měsících působení v České republice. To je rovněž potvrzení toho, že naše podpora a know-how funguje,“ dodává k tomu Martin Seidl, obchodní ředitel ERA Reality Česká republika. „Aplikujeme zkušenosti ze západního světa a USA, ale pochopitelně v ČR umíme know-how přizpůsobit a upravit o specifika českého trhu,“ dodal Seidl.

Garance obratu kanceláře o 50 %

ERA Reality má pro každého franšízanta detailně zpracovaný podnikatelský koncept k vybudování úspěšné realitní kanceláře. Know-how ERA je tvořeno propojením moderních technologií, průběžného vzdělávání, marketingu regionálních poboček a vytvořením vysoce efektivních produktů. Franšízantům pomáhá také program ERA Finance, který spojuje efekty podnikání v realitách a ve finančním poradenství. K základům podnikatelské filozofie ERA patří individuální péče a podpora jednotlivých kanceláří.

ERA Reality garantuje partnerům ERA v České republice navýšení tržeb minimálně o 50 %. Výsledný efekt je pak závislý na tom, jak důsledně a intenzivně využije majitel franšízové licence nabízené příležitosti.

Více na www.era-reality.cz nebo www.novaÉRArealit.cz

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…