Skanska a Skanska Reality získaly mezinárodní titul Superbrands

26.04.2014 18:16

Společnosti Skanska a Skanska Reality byly oceněny ve dvou kategoriích soutěže pro nejvýznamnější značky působící v České republice. Nezávislé vyhodnocování značek Superbrands každoročně probíhá na devadesáti světových trzích. Skupina Skanska v České a Slovenské republice získala titul prví rok, společnost Skanska Reality se jím letos pyšní již po druhé.

Skanska a Skanska Reality získaly mezinárodní titul Superbrands
Foto: red
Popisek: Skanska
reklama

Firmy se do soutěže nemohou samy přihlásit, jsou nominovány na základě databáze přibližně miliónu registrovaných obchodních značek, kterou pořadatelům každoročně poskytuje český patentový úřad.

U kategorie B2C následně probíhá spotřebitelský průzkum, který zjišťuje, jestli lidé v dané zemi značky znají, jak je vnímajía zda k nim cítí sympatie. Postup do užších kol se posuzuje podle odborných kritérií, která musí společnosti splňovat. Vítěze vybírá komise složená z nezávislých odborníků v oblasti managementu a marketingu.

„Těší nás, že lidé v České republice vnímají naši značku pozitivně. Pro nás ztělesňuje především hodnoty jako jeférovost,důvěra či otevřený přístup. Ocenění Superbrands vnímáme jako závazek směrem

k stávajícím i potenciálním zákazníkům,“ říká Lucie Laňková, ředitelka odboru komunikace Skanska a. s.

Skanska Reality získala titul Superbrands v kategorii B2C již podruhé, vloni byla dokonce jediným developerem oceněným na českém trhu. „Domnívám se, že je důležité chápat, že značka není jen logo, ale komplex hodnot, na kterých musí být postaven celý business a také to, že žádoucího vnímání značky je možné dosáhnout jedině tím, že společnost „walk the talk", dělá to, co říká, tedy svou každodenní činností naplňuje dané sliby," vysvětluje výkonný ředitel Skanska Reality Mikael Matts.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Zoo Zlín opět boduje v TOP desítce nejoblíbenějších turistických míst ČR

7:34 Zoo Zlín opět boduje v TOP desítce nejoblíbenějších turistických míst ČR

Rok 2019 byl pro zlínskou zoo rokem mimořádným. Návštěvu areálu si nenechalo ujít 682 624 návštěvník…