Škoda Transportation: Škoda Electric dodává trolejbusy do Bulharska

11.09.2018 16:22

Do bulharského města Pleven zamířily v minulých dnech první z celkem čtrnácti nových trolejbusů, na jejichž výrobě se významně podílí plzeňská Škoda Electric. Poslední z flotily nízkopodlažních vozidel se v Plevenu objevily na přelomu srpna a září. Vozy mají zajímavou výbavu.

Škoda Transportation: Škoda Electric dodává trolejbusy do Bulharska
Foto: red
Popisek: Škoda Transportation

„Díky tomu, že trolejbusy disponují trakčními bateriemi, budou moci jezdit i v místech, kde není trolejové vedení,“ připomíná flexibilitu vozů obchodní ředitel Škody Electric Petr Kasenčák. Snazší nástup a výstup pasažérů je usnadněn pomocí tzv. kneelingu, kdy se trolejbus nakloní až k hraně chodníku.

Škoda Electric je v Bulharsku dlouhodobě úspěšná. „V ulicích bulharského města Pleven jezdí už od roku 2014 čtyřicet nových trolejbusů vyrobených plzeňskou společností. Dalších šedesát vozů z této zakázky jezdí vedle Plevenu také v Burgasu, Varně a Stare Zagoře. Tato vozidla nabízejí zvýšení komfort pro cestující, výkonnou klimatizaci a moderní audiovizuální systém,“ uvádí Petr Kasenčák.

Plzeňská Škodovka dodala rovněž do bulharského hlavního města Sofie v posledních letech padesát nízkopodlažních kloubových vozidel typu Škoda 27 Tr za 700 milionů korun. Od roku 2010 zde navíc slouží ke spokojenosti dopravce i cestujících třicet dalších trolejbusů typu 26 Tr. Celkem je v Bulharsku více než 500 trolejbusů ze Škodovky. Škoda Electric je největším evropským výrobcem trolejbusů. Za dobu existence trolejbusové výroby dodala na tuzemský i zahraniční trh více než 14 tisíc trolejbusů. Kromě tradičního vývoje a výroby trolejbusů nabízí Škoda Electric několik typů nových bateriových elektrobusů. „Díky tomu, že trolejbusy disponují trakčními bateriemi, budou moci jezdit i v místech, kde není trolejové vedení,“ připomíná flexibilitu vozů obchodní ředitel Škody Electric Petr Kasenčák. Snazší nástup a výstup pasažérů je usnadněn pomocí tzv. kneelingu, kdy se trolejbus nakloní až k hraně chodníku.

Škoda Electric je v Bulharsku dlouhodobě úspěšná. „V ulicích bulharského města Pleven jezdí už od roku 2014 čtyřicet nových trolejbusů vyrobených plzeňskou společností. Dalších šedesát vozů z této zakázky jezdí vedle Plevenu také v Burgasu, Varně a Stare Zagoře. Tato vozidla nabízejí zvýšení komfort pro cestující, výkonnou klimatizaci a moderní audiovizuální systém,“ uvádí Petr Kasenčák. Plzeňská Škodovka dodala rovněž do bulharského hlavního města Sofie v posledních letech padesát nízkopodlažních kloubových vozidel typu Škoda 27 Tr za 700 milionů korun. Od roku 2010 zde navíc slouží ke spokojenosti dopravce i cestujících třicet dalších trolejbusů typu 26 Tr. Celkem je v Bulharsku více než 500 trolejbusů ze Škodovky.

Škoda Electric je největším evropským výrobcem trolejbusů. Za dobu existence trolejbusové výroby dodala na tuzemský i zahraniční trh více než 14 tisíc trolejbusů. Kromě tradičního vývoje a výroby trolejbusů nabízí Škoda Electric několik typů nových bateriových elektrobusů.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Změna dodavatele? ERÚ upozorňuje na rizika, spojená s podepisováním plných mocí

16:08 Změna dodavatele? ERÚ upozorňuje na rizika, spojená s podepisováním plných mocí

Stále více spotřebitelů mění dodavatele energií. Řada z nich se přitom o proces přechodu mezi obchod…