„Trolejbusy budou moci sloužit i v místech, kde není trolejové vedení – jsou totiž vybaveny trakčními bateriemi a poloautomatickými sběrači proudu, díky kterým jsou schopny jízdy i mimo klasický napájecí systém,“ sděluje obchodní manažer Škody Electric Radek Kapr. Ten připomněl, že cestující i řidiči jistě ocení fakt, že vozy budou mít klimatizaci. „Samozřejmostí je i elektronický informační a odbavovací systém,“ říká Radek Kapr.
Pro zlínský dopravní podnik plzeňská Škoda Electric aktuálně vyrábí další zajímavé produkty - tím prvním je kloubový trolejbus Škoda 35 Tr s karoserií UrbanWay od firmy Iveco. Dopravce novinku získá ve druhém čtvrtletí příštího roku.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



