Skupina Geis převzala ET Logistik

28.01.2015 13:30 | Zprávy

Nadnárodní skupina Geis rozšiřuje svou polskou síť: s účinností k 5. lednu tohoto roku převzal Geis veškeré obchodní podíly ET Logistik Sp. z o.o. Společnost sídlící ve Varšavě se specializuje jak na národní a mezinárodní silniční přepravy, tak na řešení smluvní logistiky. Obě strany se dohodly, že nezveřejní kupní cenu.

Skupina Geis převzala ET Logistik
Foto: Geis
Popisek: Geis

„V Polsku stále vidíme velký rostoucí potenciál,“ vysvětlují majitelé a jednatelé Hans-Georg Geis a Wolfgang Geis. „Touto transakcí trvale posílíme naši pozici v Polsku.“ Skupina Geis nyní patří se svou přepravní a logistickou sítí čítající 17 poboček s téměř 500 zaměstnanci k největším poskytovatelům logistických služeb v zemi. Skupina tak doplní svou účast ve střední a východní Evropě: v Polsku, České republice a na Slovensku nyní Geis nabízí ucelenou a komplexní síť.

Skupina Geis působí v Polsku od roku 2006, kdy zde začínala leteckými a námořními přepravami. V polovině roku 2013 posílil Geis svoji účast v Polsku a převzal polskou pobočku společnosti Quehenberger Logistics. Další akvizicí Geisu byla počátkem roku 2014 společnost Logwin Solutions Poland Sp. z o.o. Obě společnosti nyní působí pod obchodním jménem Geis PL Sp. z o.o.

Více než 43.000 metrů čtverečních logistických ploch

300 zaměstnanců ET Logistik dosáhlo v předchozím roce v pozemních dopravách a smluvní logistice obratu cca 25 miliónů eur. Na osmi pobočkách v Bydgoszczi, Jaworzno, Poznani, Pruszcz Gdański, Pruszków, Rzeszów, Wola Rakowa/Łódź (Hub) a Wrocławi  je k dispozici více než 43.000 metrů čtverečních skladových a manipulačních ploch.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz

Cesta do Tibetu

Nic proti té cestě jako takové, ale je pravda, že jste na oslavu narozenin Dalajlámy letěli za peníze z našich daní dokonce snad vládním speciálem? A pokud ano, jaký má taková cesta pro nás jako občany přínos? A kolik nás přesně stála? PS: Podle mě by u každé zahraniční cesty z našich peněz měly být...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj připravuje rekonstrukci budovy dětského domova v Jaroměři

16:26 Královéhradecký kraj připravuje rekonstrukci budovy dětského domova v Jaroměři

Rada Královéhradeckého kraje schválila záměr rozsáhlé rekonstrukce budovy Dětského domova, Základní …