„Za dobu svého fungování Slevomat spolupracoval s třiadvaceti tisíci partnery. Požádali jsme naše uživatele, aby vybrali své nejlepší zážitky, které jim Slevomat zprostředkoval a na základě výsledků této ankety jsme vyzvali partnery, kteří nejlepší zážitky nabízeli, k jejich opakování. Uživatele tedy čeká speciální narozeninová nabídka těch nejlepších zážitků, jaké Slevomat za čtyři roky svého fungování nabízel,“ říká výkonná ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.
Slevomat po celý čas od svého založení až dodnes zaměřuje své úsilí a investice na neustálé zlepšování zákaznického servisu. Zavedení systému veřejného zákaznického hodnocení nabídek, zaměstnání testovače slev, zavedení věrnostního programu, unikátní garance spokojenosti zákazníka, rychlé nákupy díky funkci zapamatování karty, zajištění kompletní logistiky dodání zboží zákazníkovi bez nutnosti uplatňovat voucher u dodavatele, možnost bezplatného vrácení zboží, kamenná prodejna v Praze, mobilní aplikace, velvyslanec zákazníků, možnost využití širokého spektra různých platebních metod, zjednodušené zadávání nabídek pro partnery, rozšíření možnosti osobního odběru zboží prostřednictvím Zásilkoven po celé ČR – to jsou jen vybrané příklady trvalé snahy Slevomatu o vylepšení zákaznického komfortu při nakupování a současně vytváření podmínek pro efektivní spolupráci s partnery. Tato snaha zůstává i nadále primární hybnou silou, díky které Slevomat systematicky vybudoval svou pozici jedničky na trhu.
Slevomat v číslech:
14 275 428 kreditů rozdal uživatelům Kolotoč štěstí Slevomatu
5 900 000 kusů prodaných voucherů a zboží
1 000 000 zákazníků
400 000 fanoušků na Facebooku
200 000 nabízených akcí
200 000 uživatelů denně navštíví Slevomat
23 000 partnerů nabízelo akci na Slevomatu
150 lidí pečuje o zákazníky Slevomatu
4,3 bodů z celkových 5 je průměrné zákaznické hodnocení využitých nabídek
Více o Slevomat.cz
Slevomat.cz je první firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování a současně dala svým názvem jméno zcela novému odvětví internetového podnikání. Po čtyřech letech existence je Slevomat největším českým slevovým portálem a současně nejrychleji rostoucí firmou českého internetu. Denně zaznamená přes 200 000 návštěv. O zákazníky a partnery Slevomatu pečuje přes 150 lidí.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva