Slevoteka.cz: Zákazníkům slevových portálů napoví transparentní přístup a nadstandardní servis

09.08.2014 13:37 | Zprávy

Po rychlém pádu neseriózních malých slevových portálů před čtyřmi lety a následné stabilizaci bohužel nedávno zasáhla slevový trh další nepříjemná událost. Pád třetího největšího slevového portálu po sobě zanechal mnoho nevyřešených otázek.

Slevoteka.cz: Zákazníkům slevových portálů napoví transparentní přístup a nadstandardní servis
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

I přes několik varovných signálů, jako byly například změny vlastnické struktury, přesuny sídla či přejmenování portálu, lze tento příklad považovat za nečekaný a ojedinělý. V komentáři níže naleznete odkrytá poznávací znamení seriózních portálů, která vám mohou pomoci v rychlé orientaci na trhu.

„Mezi základní poznávací znamení stabilního slevového portálu patří transparentní přístup k veřejnosti a zveřejnění právních a úředních náležitostí. Každý seriózní zprostředkovatel musí být registrován v obchodním rejstříku a mít dostupné IČO. Měl by také dodržovat svou zákonnou povinnost a zveřejňovat každoročně takzvanou účetní závěrku, ze které lze vyčíst mnoho informací o hospodářské situaci společnosti. Před nákupem na slevových portálech mohou zákazníci kromě kontroly právních aspektů věnovat pozornost také ohlasům veřejnosti na služby daného portálu. Při čtení zákaznických recenzí či diskuzních fór se zájemce o slevu dozví nejen důležité informace o podstatě slevy, ale také načerpá zkušenosti ostatních lidí s daným slevovým portálem. Větší počet negativních reakcí totiž může včas varovat před nákupem a nepříjemnostmi. V diskuzích u slev lze také sledovat reakce zákaznické podpory daného portálu.

Telefonická i emailová dostupnost pracovníků podpory a viditelný kontakt na zaměstnance svědčí o vyspělosti a obchodní zdatnosti slevového portálu. Příjemný tón komunikace, rychlé reakce, schopnost slušně odpovědět na negativní ohlasy či ochota poskytnout doplňující informace – to vše jsou rysy poctivého obchodníka, který si váží svých zákazníků i jejich důvěry.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: V Temelíně se vylíhla čtyři mláďata sokola stěhovavého

7:16 ČEZ: V Temelíně se vylíhla čtyři mláďata sokola stěhovavého

Na druhé nejvyšší stavbě Jaderné elektrárny Temelín, na stometrovém ventilačním komíně, se vylíhla d…