Její hlavní výhodou bude to, že umožní dodavatelům začít vyrábět v nových značně zkrácených termínech, které zejména automobilky začaly v krizové době striktně vyžadovat.
„Připravujeme průmyslové parky tak, aby investoři mohli začít vyrábět už do osmi měsíců od chvíle, kdy podepíší kontrakt. Obvykle to přitom v Čechách trvá rok a půl,“ vysvětluje Milan Kratina, specialista na průmyslové nemovitosti a Managing Partner skupiny Accolade, která spolu s Panattoni Europe, nadnárodním developerem průmyslových nemovitostí, za novou sítí průmyslových zón stojí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…