První tuzemské zásilkové depo otevřela společnost DPD v roce 1994 v Ústí nad Labem. Distribuce se zde dělila mezi tři kurýry, jejichž denní trasa představovala i několik stovek kilometrů. S růstem společnosti se postupně rozšiřovala také distribuční síť až na aktuálních 13 skladů s jedním centrálním překladištěm, 550 kurýry a 270 zaměstnanci. „Tato čísla dokazují, že díky kvalitě služeb, schopnostem zaměstnanců a dobrému managementu si DPD CZ vybudovalo stabilní postavení na českém trhu a stalo se předním poskytovatelem kurýrních služeb,“ říká Oldřich Kaláb, výkonný ředitel DPD CZ.
Při svém vzniku byla společnost DPD v České republice vůbec prvním soukromým poskytovatelem přepravních služeb. „Díky našim službám se mohli čeští spotřebitelé přesvědčit o komfortu, který přináší užívání spolehlivé a kvalitní zásilkové přepravy,“ komentuje Oldřich Kaláb. Během uplynulých dvaceti let společnost pružně reagovala na technologický vývoj, zvyšující se nároky zákazníků i časté změny v jejich nákupním chování. Od dob, kdy kurýři pro komunikaci se zákazníky používali telefonní budky na ulici, se společnost rychle naučila využívat možnosti nových technologií a nejednou tak potvrdila pozici inovátora na poli zásilkových služeb. Jako první na českém trhu zavedla například platbu dobírky platební kartou, automatizované upřesnění času doručení nebo měření spokojenosti příjemců s poskytovanými službami. „Naší poslední novinkou je webová aplikace DPD Kurýr, ve které příjemce získá dokonalý přehled o své zásilce a sám si řídí doručení,“ uvádí dále Oldřich Kaláb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva