Společnost FedEx Express zavádí v Evropě službu SenseAware

10.02.2014 16:40 | Zprávy

Služba je určena pro zasílání vysoce cenných a spěšných zásilek.

Společnost FedEx Express zavádí v Evropě službu SenseAware
Foto: red
Popisek: FedEx Express

FedEx Express, dceřiná společnost FedEx Corp. (NYSE: FDX) a největší expresní dopravní společnost na světě, dnes oznámila, že svou oceněnou službu sledování zásilek SenseAware®, rozšiřuje do dalších 14 evropských států*. Zákazníci společnosti FedEx v Belgii, Itálii, Francii, Španělsku, Švýcarsku, Nizozemsku, Irsku, Dánsku, Norsku, Švédsku, České republice, Polsku, Německu a Kanadě mohou nyní díky službě SenseAware téměř v reálném čase získávat ještě přesnější informace o stavu svých nejdůležitějších, nejcennějších a nejspěšnějších zásilek. Z novinky budou nyní profitovat rovněž zákazníci v Kanadě.

Rozšíření služby SenseAware do Evropy a Kanady přichází souběžně s uvedením služby FedEx ShipmentWatch v těchto zemích. FedEx ShipmentWatch je služba zajišťovaná oddělením FedEx Custom Critical a využívá funkcí SenseAware pro citlivé zásilky, včetně zásilek jednorázových a zásilek posílaných mimo FedEx.

SenseAware kombinuje online aplikaci s multisenzorickým vysílačem, který zákazníkům odesílajícím cenné nebo ekologicky citlivé zásilky umožňuje sledovat jejich zásilky téměř v reálném čase a zároveň spolupracovat s jejich dodavatelskými řetězci. Kromě monitorování místa dokáže služba monitorovat i teplotu, vystavení světlu, relativní vlhkost, nárazy a barometrický tlak. Zařízení SenseAware 2000 podporuje jak suchou ledovou sondu monitorující teploty od -80°C do +60°C (-112°F do +140°F), tak sondu kryogenickou, jež dokáže monitorovat zásilky od -195°C do +60°C (-319°F do +140°F).

„Vzhledem k tomu, jak je globální ekonomické prostředí stále složitější, jsou informace pro organizace vrcholně důležité,“ uvedl Carlo Novi, výkonný ředitel prodeje HealthCare Solutions společnosti FedEx Express EMEA. „Díky našemu programu mezinárodního rozšiřování má nyní k těmto informacím přístup ještě více zákazníků. Poskytujeme údaje, díky nimž mohou být rozhodnutí zákazníků kvalitnější a lépe načasovaná. Rovněž zákazníkům pomáháme zjišťovat příležitosti ke zvýšení efektivnosti dodavatelského řetězce.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz

Pozitivní diskriminace

Na jednu stranu odsuzujete pozitivní diskriminaci, na druhou stranu vám nevadí, že se jí vaše vláda dopouští? Proč třeba neustále zvýhodňujete Ukrajince? Já to chápal zpočátku, ale po třech letech? A druhá věc, proč už se dnes nemůžou problémy nazývat skutečnými jmény, proč se kolem některých našlap...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Je sucho! Situace bude pravděpodobně horší než před 10 lety

11:14 NP Šumava: Je sucho! Situace bude pravděpodobně horší než před 10 lety

Česká republika, včetně Národního parku Šumava, zažívá velmi suché období.