Zákazníci společnosti FedEx v Belgii, Itálii, Francii, Španělsku, Švýcarsku, Nizozemsku, Irsku, Dánsku, Norsku, Švédsku, České republice, Polsku, Německu a Kanadě mohou nyní díky službě SenseAware téměř v reálném čase získávat ještě přesnější informace o stavu svých nejdůležitějších, nejcennějších a nejspěšnějších zásilek. Z novinky budou nyní profitovat rovněž zákazníci v Kanadě.
Rozšíření služby SenseAware do Evropy a Kanady přichází souběžně s uvedením služby FedEx ShipmentWatch v těchto zemích. FedEx ShipmentWatch je služba zajišťovaná oddělením FedEx Custom Critical a využívá funkcí SenseAware pro citlivé zásilky, včetně zásilek jednorázových a zásilek posílaných mimo FedEx.
SenseAware kombinuje online aplikaci s multisenzorickým vysílačem, který zákazníkům odesílajícím cenné nebo ekologicky citlivé zásilky umožňuje sledovat jejich zásilky téměř v reálném čase a zároveň spolupracovat s jejich dodavatelskými řetězci. Kromě monitorování místa dokáže služba monitorovat i teplotu, vystavení světlu, relativní vlhkost, nárazy a barometrický tlak. Zařízení SenseAware 2000 podporuje jak suchou ledovou sondu monitorující teploty od -80°C do +60°C (-112°F do +140°F), tak sondu kryogenickou, jež dokáže monitorovat zásilky od -195°C do +60°C (-319°F do +140°F).
„Vzhledem k tomu, jak je globální ekonomické prostředí stále složitější, jsou informace pro organizace vrcholně důležité,“ uvedl Carlo Novi, výkonný ředitel prodeje HealthCare Solutions společnosti FedEx Express EMEA. „Díky našemu programu mezinárodního rozšiřování má nyní k těmto informacím přístup ještě více zákazníků. Poskytujeme údaje, díky nimž mohou být rozhodnutí zákazníků kvalitnější a lépe načasovaná. Rovněž zákazníkům pomáháme zjišťovat příležitosti ke zvýšení efektivnosti dodavatelského řetězce.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva