Společnost OKD vydává nejlepší noviny pro zaměstnance v zemi

14.02.2014 17:09 | Zprávy

Horník byl vyhlášen v prvním ročníku soutěže Fénix content marketing nejlepšími firemními novinami pro zaměstnance v České republice.

Společnost OKD vydává nejlepší noviny pro zaměstnance v zemi
Foto: OKD
Popisek: OKD

Týdeník, který pro těžaře vydává v nákladu 21 000 výtisků společnost R MEDIA, vyhrál v kategorii B2E noviny, tedy v kategorii Noviny pro zaměstnance. Vítěze vybrala odborná porota složená z 25 porotců rozdělených do pěti samostatných porot, ve kterých zasedali experti z mediální branže. Horník porazil v silné konkurenci například noviny společností ArcelorMittal Ostrava nebo Albert.

„Název soutěže vychází ze dvou pojmů. Fénix je mytologickou postavou, která má značit obrodu myšlenek. Stejně tak jako bájný Fénix vždy vstane z popela, tak skvělé hlavy kreativních lidí vždy přijdou s novým konceptem, pojetím, kampaní. Fénix je tedy symbol kreativní části soutěže,” říká za organizátory soutěže, která vyhlásila vítěze celkem v 15 kategoriích, Kateřina Borovanská.

Týdeník Horník čtou nejen zaměstnanci OKD, jejich rodiny, známí a kamarádi. Své čtenáře má také mezi zaměstnanci spolupracujících firem a dalších průmyslových podniků nebo mezi hornickými důchodci a dřívějšími zaměstnanci firmy. Každý týden přináší na osmi barevných stranách novinky ze života firmy, z regionu, z neziskových organizací podpořených Nadací OKD i regionálního sportu. Jeho součástí je zároveň speciální stránka určená polským čtenářům především z řad dodavatelských organizací OKD, ale i obyvatel česko-polského pohraničí.

„Horník je klíčovou a nedílnou součástí naší komunikace se zaměstnanci. Hornický svět se za poslední dva roky výrazně změnil a prochází nejtěžším obdobím za posledních několik desítek let. To dopadlo pochopitelně i na nás. Interní noviny jsou pro nás velice důležitým nástrojem, s jehož pomocí můžeme naše zaměstnance nezkresleně informovat o změnách, jimiž společnost OKD v současnosti prochází. Vše se zároveň snažíme zasadit do širšího kontextu a ukázat čtenářům, že černouhelná krize není specifickou záležitostí OKD, ale firem z celého světa,“ říkáředitel vnějších vztahů OKD Petr Jonák.

„Díky patří hlavně redaktorům. Jejich práce je oproti běžné představě novináře píšícího od stolu v teple kanceláře odlišná. Velkou část času tráví redaktoři v terénu na šachtách, ať již na povrchových pracovištích nebo stovky metrů pod zemí spolu s horníky,“ vysvětluje David Švábenický, ředitel společnosti R MEDIA.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: OKD

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

koncesionářské poplatky

Dobrý den, pane Nachere. Samozřejmě vím, že jste proti zvýšení koncesionářských poplatků, a pokud to dobře chápu, tak když budete u moci, tak je opět snížíte? A neuvažujete o jejich úplném zrušení? Já netvrdím, že se třeba na nějaké pořady na ČT nekoukám, ale pokud jde o zpravodajství rozhodně mi ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Statistický geoportál nově nabízí otevřená GIS data

19:15 ČSÚ: Statistický geoportál nově nabízí otevřená GIS data

Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickým…