Tento počet je v zásadě již uzavřenými smlouvami vyčerpán a automobilka plánuje jeho navýšení o několik desítek vozů nad rámec původního výrobního plánu.
„Protože TATRA TRUCKS dle nové strategie vyrábí všechna vozidla na konkrétní zakázku, nikoliv na sklad, a průběžná doba výroby byla zkrácena oproti předešlým létům na současných přibližně 12 až 13 týdnů, do Vánoc už TATRA TRUCKS může přijmout zakázky i vzhledem k dodacím termínům komponentů pouze na 30 až 50 vozidel," uvádí generální ředitel Petr Karásek. Překročení původního plánu automobilka naznačila již na začátku srpna, když informovala o rekordních prodejích za červenec a oznámila navýšení očekávaných tržeb z 2,8 mld. Kč na 3 mld. Kč.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva