Správa železnic: Rekonstrukce železničního mostu přes Sázavu začíná

01.03.2021 8:24 | Zprávy

Správa železnic zrekonstruuje železniční most na okraji Havlíčkova Brodu, který leží na jednokolejné neelektrizované celostátní trati Havlíčkův Brod – Pardubice-Rosice nad Labem. Most převádí trať přes řeku Sázavu a cyklostezku. Celkové investiční náklady jsou 111,8 milionu Kč.

Správa železnic: Rekonstrukce železničního mostu přes Sázavu začíná
Foto: Správa železnic
Popisek: Správa železnic

V rámci stavby se odstraní dvě nevyhovující provizorní mostní konstrukce z roku 1986 a vymění se za trvalý mostní objekt. V rámci rekonstrukce se demontují mostní provizoria, vybourají původní kamenné opěry a původní kamenné pilíře se částečně odbourají pod úroveň terénu. Kamenné opěry nahradí železobetonové, nová konstrukce pak bude tvořena ocelovou celosvařovanou konstrukcí. Předpokládá se, že délka opravovaného úseku bude přibližně 250 metrů, nové koleje pak budou na zhruba 120 metrech.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Haas byl položen dotaz

Chválíte ODS, jak jinak

Ale jak si teda vysvětlujete, že tu uspěla nová pravicová strana nebo to o sobě aspoň říká? Nemáte dojem, že ODS v posledních letech dost změnila svůj kurz, a že je třeba, aby se zas narovnal a ODS byla tou pravicovou stranou? Nebo podle vás děláte vše dobře a jste po pokračování toho, co a jak dělá...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ARTN: Metropolitní plán stabilizuje koridory pro metro D, Městský okruh i železnici

13:21 ARTN: Metropolitní plán stabilizuje koridory pro metro D, Městský okruh i železnici

Nově zveřejněná podoba Metropolitního plánu Prahy mění nastavení dopravní politiky v metropoli.