Stavbaři budou také sanovat nestabilní násep a zpevňovat skalní masiv nad tratí. Stavební zásahy si vynutí přeložky a úpravy silových a sdělovacích kabelů. Rekonstrukce železničního svršku a spodku se dočká rovněž kolejové rozvětvení ve stanici Žďár nad Sázavou ve směru na Sázavu u Žďáru a navazující traťový oblouk v kilometru tratě 86,965 až 88,015. Dále budou v tomto úseku rekonstruovány dva železniční mosty, každý z nich dostane novou ocelovou konstrukci.
V úseku dlouhém 400 metrů je trať postavená na vysokém náspu, který vykazuje známky nestability. Výsledek podrobného geotechnického průzkumu a posouzení stability náspu ukázal, že násypové těleso je tvořeno převážně nesoudržnými nebo slabě soudržnými zeminami. Průzkum také zjistil výskyt zvětralé vysokopecní strusky a popela.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života