Srovnávací akce Hyundai funguje. Zájemci o nový vůz se nechávají inspirovat

13.04.2015 9:34

Netradiční forma reklamy, kterou využívá automobilka Hyundai v České republice, přináší své ovoce.

Srovnávací akce Hyundai funguje. Zájemci o nový vůz se nechávají inspirovat
Foto: red
Popisek: Hyundai

Pokračování, v českých poměrech ojedinělé,  akce „Hyundai se srovnání nebojí“, ve které mají čeští řidiči poprvé v historii možnost sami porovnat kvalitu vozů Hyundai s jejich přímou konkurencí od Škody Auto, přilákala za necelý měsíc od svého spuštění více než osm stovek zájemců. Ti v rámci speciální roadshow po českých a moravských městech již celkem absolvovali přes devět set zkušebních jízd.

Právě poskytnutí možnosti přímo porovnat nový model i20 s konkurenční Fabií přináší automobilce Hyundai zvýšený zájem potenciálních kupců. „Zájem o zkušební jízdy je veliký. Sledujeme reakce lidí, kteří srovnávají jednotlivá auta, a zatím musíme říci, že odezva je velmi pozitivní a nutno podotknout, že zájem o jízdu í-dvacítkou je zhruba trojnásobný. Lidé sami přiznávají, že byli ovlivněni předsudky z minulých dob, kdy zde na trhu byla v podstatě jediná automobilová značka a teprve při osobní zkušenosti zjišťují, jak vysoký standard oproti konkurenci vlastně Hyundai nabízí,“ vysvětlil  Miloš Adámek, mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech s tím, že automobilka plánuje  v podobných akcích pokračovat, aby tak nabídla užitečné srovnání co možná největšímu počtu zájemců. 

Zájem o nové modely Hyundai je patrný mezi těmi, kteří hledají pohodlné a spolehlivé vozy se špičkovou výbavou za přijatelnou cenu. Důkazem tohoto stavu jsou i data z Centrálního registru vozidel, která zpracovává Svaz dovozců automobilů a společnost Médea Research. V kategorii registrací na fyzické osoby, což jsou nejčastěji právě domácnosti, patří v prvním čtvrtletí automobilce Hyundai s celkem 2 275 vozy druhé místo za Škodou Auto. Rozdíl činí pouze 940 vozů.

Mladoboleslavský výrobce není na takovou situaci zvyklý, protože donedávna byla jeho pozice absolutně neotřesitelná. Situace se ale pomalu mění a díky neustále narůstajícímu zájmu českých řidičů o skutečně kvalitní vozy již Hyundai dýchá škodovce na záda. Třetí příčka náleží s velikým odstupem značce Dacia (944 registrovaných vozů), čtvrtá je Kia (804 vozů) a pátý Volkswagen (716 vozů).  

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: E-mobilita na vzestupu, výhodnější tarify přispěly k růstu registrovaných řidičů na 27 tisíc

14:54 ČEZ: E-mobilita na vzestupu, výhodnější tarify přispěly k růstu registrovaných řidičů na 27 tisíc

V 1. čtvrtletí řidiči odebrali v síti ČEZ přes1,8 mil. kWh zelené elektřiny. To je o 65 % více, než …