Diverzita, výraz, který se do češtiny poněkud nepřesně překládá jako různorodost, označuje koncept, jehož cílem je vytvořit v podnikatelské sféře takové podmínky, které umožní všem lidem, bez ohledu na individuální odlišnosti (pohlaví, věk, barva pleti, sexuální orientace atd.), plně rozvinout jejich osobní potenciál.
Poprvé byla cena udělena při světovém setkání Stanton Chase letos v květnu v peruánské Limě. Ve výsledcích průzkumu provedeného mezi tamními klienty si vedly nejlépe společnosti Andino Investment Holding, L’Oréal Peru a Inca Kola. Z hodnotících kritérií se kromě rovnováhy pohlaví, etnického původu, sexuální orientace a případného zdravotnímu postižení posuzovalo také, jaký význam přikládá diverzitě management společnosti. Cenu převzal z rukou George Crosse, předsedy představenstva Stanton Chase, potomek zakladatele společnosti Inca Kola Johnny Lindley Suarez. Inca Kola je výrobcem a distributorem nejoblíbenějšího nealkoholického nápoje v této části Jižní Ameriky a v současné době je jejím spolumajitelem světový gigant Coca Cola. „Větší diverzita umožňuje firmám získávat mnohem lepší přehled o potřebách trhu a současně zaměstnávat a udržet si nejtalentovanější lidi. Výměna různých názorů a životních zkušeností zvyšuje kreativitu a produktivitu, což má pozitivní vliv na rozhodovací a organizační procesy. Diverzifikované týmy umožňují různé způsoby myšlení a jsou daleko více ochotny podstupovat podnikatelské riziko,” říká Karine Beckerová, Global Diversity Lead společnosti Stanton Chase.
Podle slov Jozefa Pappa, managing partnera kanceláře Stanton Chase v Praze, se bude STANTON CHASE CHAIRMAN’S DIVERSITY AWARD v České republice poprvé udělovat na jaře roku 2016 během globální konference společnosti.
Stanton Chase
Mezinárodní společnost Stanton Chase je jedním z předních světových poskytovatelů služeb v oblasti executive search. Hlavním cílem společnosti je budování profesionálních manažerských týmů pro klienty na celém světě. Společnost byla založena v roce 1990 a v současné době působí v 72 pobočkách ve 42 zemích Asie, Evropy a Ameriky. Klíčem úspěchu firmy je důraz na profesionalitu zaměstnanců, jedinečná strategie, výborná znalost klienta, schopnost naslouchat a flexibilně se přizpůsobit jeho potřebám.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva